Pagina 1 din 1

Buton de coborat dealu'...??

Scris: Joi 30-Dec-2010 00:11
de colega
Salutare tuturor.

Sunt in proportie de 95% posesor de C-Crosser, insa am o nelamurire imposibil de clarificat la dealer anul asta :-# .

Exista in dotarea Crosserului un buton de coborat pante - HDC, DAC s.a.?
Tempomatul suplineste aceasta functie prin posibilitatea presetarii unei viteze maxime de - sa zicem - 7 km/h ?

Prosperitate.

Scris: Joi 30-Dec-2010 12:46
de khan
1 cel mai probabil da
2 imposibil de setat 7 km/h cu tempomatul

Scris: Joi 30-Dec-2010 17:36
de colega
Dupa indelungi cautari am gasit date tehnice relativ complete- lucru bun, insa partea trista e ca NU exista facilitatea pe care o caut - lucru rau.

Am luat-o si pe ocolite incercand sa gasesc butonul in pozele de prezentare; degeaba, s-a ascuns :) .

Nu apare nici in instructiunile de utilizare. Poate e mai bine ca nefasta sa coboare dealul unde locuim cu masina ei :twisted: .

Scris: Joi 30-Dec-2010 20:51
de mbc
asa zici de lipsa controlului la coborarea dealului de parca e o chestiune de viata si de moarte. Uita-te si tu la niste tutoriale de offroading si o sa vezi ca aia folosesc land rover defender aproape fara electronica pe el si reusesc sa faca de toate cu el.

Ca idee, pentru coborarea unui deal: opresti masina pe varful dealului, bagi in 1 si lasi incet ambreiajul. Nu folosesti frana deloc, lasi masina sa coboare incet. Daca ai selector High / Low (am uitat acuma cum se numeste) pune-l pe low.

Scris: Joi 30-Dec-2010 21:40
de colega
Ca sa lamurim lucrurile: pentru mine nu e chiar nici o problema sa bat coclaurii. Nefasta in schimb e speriata de zapada, pante, intelegi.

Crosserul inlocuieste masina mea, companion de pescuit pe ape de ses si munte. Parcurgand lista candidatelor la inlocuire, singura intrebare ce o auzeam de la consoarta era: are buton de coborat dealul? :mrgreen:

Intre noi fie vorba, masina nevestei e un sedan cu tractiune integrala si cutie cu dublu ambreiaj si coboara cu ea in treapta 1 oricat ar fi de batatorita zapada.

Fiecare avem pasarelele noastre.


Prosperitate.

Scris: Sâm 01-Ian-2011 14:24
de colega
Am gasit - facand referire la Peugeot 4007- urmatoarea chestie:
Driving aids

The DCS 6 has the advantage of an adaptation program for slopes or inclines. The computer (ECU) authorises engine braking power according to the contours of the road to augment smooth driving. In the same vein, hill start assistance is another feature, derived from the ESP system; it automatically holds the vehicle for a few seconds to assist the vehicle in pulling away from a start.

Practic are atat functia de coborare cat si cea de asistare la pornire pe urcare.

Sotia va fi multumita :) .

Prosperitate! Un an mai bun!

Scris: Mar 25-Ian-2011 23:21
de alex_maistoru
colega scrie:Am gasit - facand referire la Peugeot 4007- urmatoarea chestie:
Driving aids

The DCS 6 has the advantage of an adaptation program for slopes or inclines. The computer (ECU) authorises engine braking power according to the contours of the road to augment smooth driving. In the same vein, hill start assistance is another feature, derived from the ESP system; it automatically holds the vehicle for a few seconds to assist the vehicle in pulling away from a start.

Practic are atat functia de coborare cat si cea de asistare la pornire pe urcare.

Sotia va fi multumita :) .

Prosperitate! Un an mai bun!


si asta cum? o activeaza el automat?
eu nu am buton decat pentru activat/dezactivat ASC, cat despre activarea automata de 1 an nu am intalnit-o si urc/cobor cu fata sau spatele zilnic pentru ca am curtea in panta si este intre 30-40 de grade inclinarea si nu s-a intamplat niciodata sa ma 'asiste' in vreun fel... poate este decat pentru cutie automata