Crosserul meu
Scris: Lun 10-Aug-2009 07:45
Buna,
Sunt nou pe forum si acesta e C-Crosserul meu.
L-am luat in noiembrie anul trecut (inainte de reducerile masive care sunt acum ) si tocmai am trecut de 40.000 km. Chiar daca inainte faceam parte din marea masa de zombi cu creierele spalate care credeau "masinile frantuzesti sucks, germanii rulez", acum pot sa spun ca m-am "pocait". Daca nu era criza asta economica, asa mi-ar fi batut ochiul catre un C6 la second (noi sunt RIDICOL de scumpe).
Dar sa revenim la Crosser. Un review scurt la componentele principale:
- motor - excelent, trage ca o locomotiva la orice turatie
- cutie - etajarea este buna, dar ma enerveaza ca agata si nu este prea rafinata, adica simti fiecare pinion cum se misca cand schimbi. Poate unii apreciaza treaba asta , dar eu nu
- tractiunea - in FWD este predispusa la torque-steer, dar daca o bagi in 4x4 te lipeste de scaun cand pleci de pe loc
- ambreiajul - singura piesa care chiar nu-mi place. Cred ca e subdimensionat pentru cuplul motorului. Imediat cum te bagi intr-un pic de zapada sau noroi incepe sa scoata miros.
- garda la sol - cam mica (17,5 cm), dar daca esti un pic atent si esti constient de faptul ca esti intr-un break un pic inaltat si nu intr-un Landcruiser te poti descurca intr-un pic de offroad mild. Eu am invatat treaba asta cu atentia pe pielea proprie cand am izbit teava de esapament de un pietroi in padure, la 2 saptamani dupa ce am luat masina.
- calitatea interioara - plasticele sunt cam de cotet, dar acest lucru cred ca se poate reclama la Mitsubishi. Si in Lancer sunt la fel. Macar sunt rezistente.
- spatiul interior si portbagajul - IMENSE. Eu am aproape 2 metri si e prima masina pe care o am in care cineva poate sta in spatele meu.
- sistemul audio Rockford Fosgate - excelent. Imi place la nebunie sa vad cum vibreaza oglinzile retrovizoare de la bass.
- confortul la drum lung e foarte bun - in sensul ca pot face 400 de km in Romania fara sa ma opresc si fara sa ma doara spatele
Ah, am uitat sa spun ca imi plac la nebunie xenoanele puse sus. Noaptea pe E85, ceilalti probabil cred ca e vreun q7 si se dau la o parte din timp. Numai bine, ma ajuta pe mine cu media de consum si viteza.
Sunt nou pe forum si acesta e C-Crosserul meu.
L-am luat in noiembrie anul trecut (inainte de reducerile masive care sunt acum ) si tocmai am trecut de 40.000 km. Chiar daca inainte faceam parte din marea masa de zombi cu creierele spalate care credeau "masinile frantuzesti sucks, germanii rulez", acum pot sa spun ca m-am "pocait". Daca nu era criza asta economica, asa mi-ar fi batut ochiul catre un C6 la second (noi sunt RIDICOL de scumpe).
Dar sa revenim la Crosser. Un review scurt la componentele principale:
- motor - excelent, trage ca o locomotiva la orice turatie
- cutie - etajarea este buna, dar ma enerveaza ca agata si nu este prea rafinata, adica simti fiecare pinion cum se misca cand schimbi. Poate unii apreciaza treaba asta , dar eu nu
- tractiunea - in FWD este predispusa la torque-steer, dar daca o bagi in 4x4 te lipeste de scaun cand pleci de pe loc
- ambreiajul - singura piesa care chiar nu-mi place. Cred ca e subdimensionat pentru cuplul motorului. Imediat cum te bagi intr-un pic de zapada sau noroi incepe sa scoata miros.
- garda la sol - cam mica (17,5 cm), dar daca esti un pic atent si esti constient de faptul ca esti intr-un break un pic inaltat si nu intr-un Landcruiser te poti descurca intr-un pic de offroad mild. Eu am invatat treaba asta cu atentia pe pielea proprie cand am izbit teava de esapament de un pietroi in padure, la 2 saptamani dupa ce am luat masina.
- calitatea interioara - plasticele sunt cam de cotet, dar acest lucru cred ca se poate reclama la Mitsubishi. Si in Lancer sunt la fel. Macar sunt rezistente.
- spatiul interior si portbagajul - IMENSE. Eu am aproape 2 metri si e prima masina pe care o am in care cineva poate sta in spatele meu.
- sistemul audio Rockford Fosgate - excelent. Imi place la nebunie sa vad cum vibreaza oglinzile retrovizoare de la bass.
- confortul la drum lung e foarte bun - in sensul ca pot face 400 de km in Romania fara sa ma opresc si fara sa ma doara spatele
Ah, am uitat sa spun ca imi plac la nebunie xenoanele puse sus. Noaptea pe E85, ceilalti probabil cred ca e vreun q7 si se dau la o parte din timp. Numai bine, ma ajuta pe mine cu media de consum si viteza.