VTM 2009
Moderator: Echipa Tehnica
@cristi ma bucur ca m-ai inteles. aceste critici trebuie sa te ambitioneze si de ce nu poate faci rost si de un motor mai performant daca ti-oi permite .
scoala de pilotaj cu cine ai facut-o ? cat a costat?
LE: si eu mi-as dori sa vad un C4 in competitiile autohtone dar nu se produce decat C4 in configuratie WRC pe care Citroen Racing nu le vinde si nici macar nu le inchiriaza asa ca...
Exista o Xsara facuta pentru grupa N al unor baieti de la Sibiu insa pana acum numai probleme au avut cu ea. Ce-i drept nici nu gasesti prea multe piese de performanta pentru C4 , poate si asta e un motiv .
scoala de pilotaj cu cine ai facut-o ? cat a costat?
LE: si eu mi-as dori sa vad un C4 in competitiile autohtone dar nu se produce decat C4 in configuratie WRC pe care Citroen Racing nu le vinde si nici macar nu le inchiriaza asa ca...
Exista o Xsara facuta pentru grupa N al unor baieti de la Sibiu insa pana acum numai probleme au avut cu ea. Ce-i drept nici nu gasesti prea multe piese de performanta pentru C4 , poate si asta e un motiv .
Salutari.
Cateva raspunsuri:
- la coasta eu sunt unul dintre mecanici
- inca nu am facut scoala de pilotaj
- Bogdan (pilotul) a facut scoala la Stefan Vasile, a fost parca in jurul a 400€.
Despre Xsara lui Dan Magos nu stiu mare lucru, cert e ca e inscrisa la A7, dar mai mult s-a stricat decat a mers, probabil pentru ca programul Citroen Sport pentru pilotii privati nu cuprinde decat modelele C2 si Saxo, iar piesele racing pentru Xsara si C4 nu prea exista sa le cumperi la kit.
Legat de Oltcit, speram sa facem cat de curand un upgrade la aprindere si la carburator, si speram ca pana la Ranca sa rezolvam problemele de aprindere si carburatie.
Cateva raspunsuri:
- la coasta eu sunt unul dintre mecanici
- inca nu am facut scoala de pilotaj
- Bogdan (pilotul) a facut scoala la Stefan Vasile, a fost parca in jurul a 400€.
Despre Xsara lui Dan Magos nu stiu mare lucru, cert e ca e inscrisa la A7, dar mai mult s-a stricat decat a mers, probabil pentru ca programul Citroen Sport pentru pilotii privati nu cuprinde decat modelele C2 si Saxo, iar piesele racing pentru Xsara si C4 nu prea exista sa le cumperi la kit.
Legat de Oltcit, speram sa facem cat de curand un upgrade la aprindere si la carburator, si speram ca pana la Ranca sa rezolvam problemele de aprindere si carburatie.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
@iwa: rugaminte: poti sa schimbi titlul topicului? Ca presimt ca nu va fi doar despre Campulung. :P :P :P
Deocamdata masina are motorul desfacut bucatele, s-a analizat in detaliu cazul, s-au gasit problemele si sunt in curs de rezolvare. Saptamana asta va fi inchegat la loc si peram ca saptamana viitoare sa dea si randamentul scontat. Inca nu suntem siguri daca vor fi instalate in timp util cele 4 carburatoare Dellorto DRLA 36, speram sa reusim montarea lor, daca nu, vom merge tot cu un singur carburator, de data asta ceva mai performant.
Am mai achizitionat si inca un set de jante, ceva mai late decat cele normale, in eventualitatea ca va ploua sa avem si pneuri de ploaie adecvate. Incet incet speram sa ne facem o "baza materiala" cat mai mare. Cu timp si bani, rezolvam incet, incet.
Ne vedem la Ranca (jud. Gorj), pe 11 si 13 septembrie. Va asteptam sa va sustineti favoritii, sau daca nu ati mai fost pana acum, sa descoperiti un sport frumos si o atmosfera "de culise" deosebita.
Deocamdata masina are motorul desfacut bucatele, s-a analizat in detaliu cazul, s-au gasit problemele si sunt in curs de rezolvare. Saptamana asta va fi inchegat la loc si peram ca saptamana viitoare sa dea si randamentul scontat. Inca nu suntem siguri daca vor fi instalate in timp util cele 4 carburatoare Dellorto DRLA 36, speram sa reusim montarea lor, daca nu, vom merge tot cu un singur carburator, de data asta ceva mai performant.
Am mai achizitionat si inca un set de jante, ceva mai late decat cele normale, in eventualitatea ca va ploua sa avem si pneuri de ploaie adecvate. Incet incet speram sa ne facem o "baza materiala" cat mai mare. Cu timp si bani, rezolvam incet, incet.
Ne vedem la Ranca (jud. Gorj), pe 11 si 13 septembrie. Va asteptam sa va sustineti favoritii, sau daca nu ati mai fost pana acum, sa descoperiti un sport frumos si o atmosfera "de culise" deosebita.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
A fost si etapa de la Ranca, pe un traseu extrem de dificil, diferenta de nivel pe 5 km fiind de 300 de metri, altitudine destul de mare, aer rarefiat si o caldura infernala vineri.
Am reusit cu ceva eforturi sa ne aliniem la start, cu un motor refacut, dar cu destule componente vechi si cu stare ambigua.
Masina de asistenta a fost un Citroen XM, care s-a dovedit extrem de incapator, au incaput atat piesele de rezerva, cat si anvelopele si canistrele cu combustibil.
Ziua de vineri s-a soldat cu un esec rasunator, dupa prima urcare motorul s-a supraincalzit, pe urmatoarele au inceput sa apara zgomote suspecte si am decis sa ne oprim dupa mansa a doua de cronometrate, declarand abandonul. La demonatrea capacelor inferioare de culbutori, am gasit mult span de cupru, impreuna cu bataia suspecta aducand un verdict dur: ambielajul praf. Am purces la demontarea motorului, in vederea remedierii, avand in vedere ca mai aveam un motor de rezerva dupa noi, ca "donator de organe". Echipa tehnica, condusa de "doctorul" Bogdan Lascu sosit de urgenta de la Bucuresti, a reusit in noaptea de vineri spre sambata, la ora 4:00 dimineata, sa termine de asamblat motorul. Dupa cateva ore de somn, a urmat asamblarea finala pe masina si cateva teste, trecute cu brio. De mentionat ca in hala unde am lucrat mai era un Subaru Impreza WRX STi, cu transmisia demontata, avand diferentialele autoblocante praf. Chiar si pilotul ne-a zis "lasa ma, se strica astea de 100.000€, daramite una de 20 de ani, traseul este extrem de solicitant, eu am revizuit complet transmisia in mai si tot a cedat acum".
Ziua de duminica a fost foarte buna, dupa mansa de cronometrate eram penultimii, in fata Daciei Nova. Dar lipsa de putere a motorului si aparitia ploii nu a mai permis imbunatatirea semnificativa a rezultatului, in final Nova a iesit in fata noastra cu 14 secunde.
Obositor, dar palpitant. Ne-am facut noi prieteni, atmosfera e frumoasa, cele mai linistite momente sunt in ziua de concurs, de obicei e mult mai solicitant inainte, cand se remediaza problemele. Si au fost destule, cam toata lumea a avut probleme, dupa cum ziceam traseul Novaci - Ranca e infernal.
Din pacate se asfalteaza complet Transalpina, lucrarile sunt in toi, presupun ca o sa fie plin de Beemveuri si Audiuri iesite la "drifting".
La Resita nu cred ca ne prezentam, speram sa rezolvam un motor ca lumea pana atunci, plus o usurare semnificativa a masinii.
Multumim tuturor celor care ne-au ajutat! Speram ca la Teliu situatia sa se prezinte si mai bine ca pana acum, progresele au fost de la etapa la etapa, ceea ce ne incurajeaza.
Poze poate pune iwa, daca are timp si chef.
Am reusit cu ceva eforturi sa ne aliniem la start, cu un motor refacut, dar cu destule componente vechi si cu stare ambigua.
Masina de asistenta a fost un Citroen XM, care s-a dovedit extrem de incapator, au incaput atat piesele de rezerva, cat si anvelopele si canistrele cu combustibil.
Ziua de vineri s-a soldat cu un esec rasunator, dupa prima urcare motorul s-a supraincalzit, pe urmatoarele au inceput sa apara zgomote suspecte si am decis sa ne oprim dupa mansa a doua de cronometrate, declarand abandonul. La demonatrea capacelor inferioare de culbutori, am gasit mult span de cupru, impreuna cu bataia suspecta aducand un verdict dur: ambielajul praf. Am purces la demontarea motorului, in vederea remedierii, avand in vedere ca mai aveam un motor de rezerva dupa noi, ca "donator de organe". Echipa tehnica, condusa de "doctorul" Bogdan Lascu sosit de urgenta de la Bucuresti, a reusit in noaptea de vineri spre sambata, la ora 4:00 dimineata, sa termine de asamblat motorul. Dupa cateva ore de somn, a urmat asamblarea finala pe masina si cateva teste, trecute cu brio. De mentionat ca in hala unde am lucrat mai era un Subaru Impreza WRX STi, cu transmisia demontata, avand diferentialele autoblocante praf. Chiar si pilotul ne-a zis "lasa ma, se strica astea de 100.000€, daramite una de 20 de ani, traseul este extrem de solicitant, eu am revizuit complet transmisia in mai si tot a cedat acum".
Ziua de duminica a fost foarte buna, dupa mansa de cronometrate eram penultimii, in fata Daciei Nova. Dar lipsa de putere a motorului si aparitia ploii nu a mai permis imbunatatirea semnificativa a rezultatului, in final Nova a iesit in fata noastra cu 14 secunde.
Obositor, dar palpitant. Ne-am facut noi prieteni, atmosfera e frumoasa, cele mai linistite momente sunt in ziua de concurs, de obicei e mult mai solicitant inainte, cand se remediaza problemele. Si au fost destule, cam toata lumea a avut probleme, dupa cum ziceam traseul Novaci - Ranca e infernal.
Din pacate se asfalteaza complet Transalpina, lucrarile sunt in toi, presupun ca o sa fie plin de Beemveuri si Audiuri iesite la "drifting".
La Resita nu cred ca ne prezentam, speram sa rezolvam un motor ca lumea pana atunci, plus o usurare semnificativa a masinii.
Multumim tuturor celor care ne-au ajutat! Speram ca la Teliu situatia sa se prezinte si mai bine ca pana acum, progresele au fost de la etapa la etapa, ceea ce ne incurajeaza.
Poze poate pune iwa, daca are timp si chef.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
dupa cum spuneam, stimati domni, JOS PALARIA!:):)
Ma bucur ca sau gasit cativa pasionati care sa se si apuce de lucru intr-un asemenea sport!
Sper sa aveti mai departe puterea si vointa necesara de a merge mai departe!
Cu stima,
Dan
PS: iwa, n-ar strica niste poze :) daca nu pe forum, macar pe mail. Multumesc!
Ma bucur ca sau gasit cativa pasionati care sa se si apuce de lucru intr-un asemenea sport!
Sper sa aveti mai departe puterea si vointa necesara de a merge mai departe!
Cu stima,
Dan
PS: iwa, n-ar strica niste poze :) daca nu pe forum, macar pe mail. Multumesc!
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Din pacate nu prea mai sunt piese. Ca vointa este, sponsori incet incet se mai gasesc, iar de pasionati dusi cu capul care sa ne ajute nu ducem lipsa, cred ca am fost unul dintre cele mai aglomerate standuri.
Faza haioasa de culisa: in hala unde lucram, mecanicii lui Dan Luncan tocmai terminasera de demontat transmisia la WRX si o incarcau in masina sa o duca la reparat. vazandu-ne cu motorul in brate ne-au intrebat ce are. L-am intrebat atunci in gluma pe unul dintre ei:
- dar la WRX ii merge bine motorul ? Ca ma bate un gand...
La care omul mi-a dat un raspuns de am ramas masca:
- Merge foarte bine si in plus iti incape, am masurat eu, ca si eu am avut Oltcit si chiar am vrut sa ii pun motor de Impreza. Si nu glumea omul.
Asadar, planurile de viitor apropiat sunt:
- un radiator imens de ulei in locul farului dreapta
- un alt set motor si un alt vilbrochen
- carburatoare Dellorto, poate mai suplinim nitel lipsa de putere
- revizuit putin sistemul de franare
- evacuare mai buna
Cel mai bun lucru la masina asta s-a dovedit a fi suspensia, masina sta foarte bine pe drum (si normal, nu depasim viteza legala ), dar chiar nu am avut nici o problema cu suspensia, care este foarte reusita.
Faza haioasa de culisa: in hala unde lucram, mecanicii lui Dan Luncan tocmai terminasera de demontat transmisia la WRX si o incarcau in masina sa o duca la reparat. vazandu-ne cu motorul in brate ne-au intrebat ce are. L-am intrebat atunci in gluma pe unul dintre ei:
- dar la WRX ii merge bine motorul ? Ca ma bate un gand...
La care omul mi-a dat un raspuns de am ramas masca:
- Merge foarte bine si in plus iti incape, am masurat eu, ca si eu am avut Oltcit si chiar am vrut sa ii pun motor de Impreza. Si nu glumea omul.
Asadar, planurile de viitor apropiat sunt:
- un radiator imens de ulei in locul farului dreapta
- un alt set motor si un alt vilbrochen
- carburatoare Dellorto, poate mai suplinim nitel lipsa de putere
- revizuit putin sistemul de franare
- evacuare mai buna
Cel mai bun lucru la masina asta s-a dovedit a fi suspensia, masina sta foarte bine pe drum (si normal, nu depasim viteza legala ), dar chiar nu am avut nici o problema cu suspensia, care este foarte reusita.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
Pai asta as fi fost si eu tentat sa intreb ...
oare nu incape de la alta masina un motor mai mare sub capota la Oltcit .. neomologat fireste :)
ideea este sa ramane coaja si sa ajunga sa aiba o hergelie in spatele farurilor .. :)
Dar na .. aici este munca de sisif .. sau .. na .. chinez batran :)
oare nu incape de la alta masina un motor mai mare sub capota la Oltcit .. neomologat fireste :)
ideea este sa ramane coaja si sa ajunga sa aiba o hergelie in spatele farurilor .. :)
Dar na .. aici este munca de sisif .. sau .. na .. chinez batran :)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Urmatoarea etapa e la Resita, pe Valea Domanului, pe 2 si 4 octombrie, dar nu cred ca participam, vrem sa tragem tare cu niste modificari. Ultima dubla e pe 23 si 25 octombrie, la Teliu, langa Brasov, si vrem sa participam. Va asteptam.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Bafta pentru urmatoarele curse! Sunt sigur ca veti reusi sa faceti o treaba buna
PS: Intre Bumbesti Jiu (Sadu) si Novaci au reusit sa asfalteze peste tot? Acum aproximativ 1 luna am fost pe acolo si o buna parte a drumului era ca in palma. Oricum, masinile drumarilor erau acolo, iar muncitorii isi faceau simtita prezenta (nu ca in Timisoara si in Timis). In perioada in care a fost acolo, dorea sa termine de turnat asfaltul, apoi sa puna si ultimul strat.
PS: Intre Bumbesti Jiu (Sadu) si Novaci au reusit sa asfalteze peste tot? Acum aproximativ 1 luna am fost pe acolo si o buna parte a drumului era ca in palma. Oricum, masinile drumarilor erau acolo, iar muncitorii isi faceau simtita prezenta (nu ca in Timisoara si in Timis). In perioada in care a fost acolo, dorea sa termine de turnat asfaltul, apoi sa puna si ultimul strat.
Intre Obarsia Lotrului si Ranca e in curs de asfaltare, e asfaltat cel mult o latime de banda cu strat de rezistenta, iar intre Ranca si Novaci e asfaltat aproape complet, mai sunt cateva zone fara asfalt, dar drumul nu e marcat cu nimic si nu sunt peste tot parapeti, e foarte periculos de circulat noaptea, daca nu stii drumul (mie mi-a cam stat inima in loc de vreo cateva ori mai ales ca iwa la automata lui nu prea are frana de motor )
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187750
Total subiecte 18612
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru RobertErymn