Idei, solutii, critici , cu/despre Citroen România !!!
Scris: Joi 03-Ian-2013 07:42
De 2 zile asez pe hartie cateva fraze pentru Citroen Romania, cu/despre activitatea lor, cu/despre forum, etc..... sper sa ma fac bine inteles.
1- de ce https://www.facebook.com/citroenromania are 67.000 de fani si noi, http://www.facebook.com/pages/Club-Citr ... 4151155791 doar 39 de fani. de ce nu exista o mai stransa legatura intre IMPORTATOR si forumul pasionatilor marcii ( mai exista un alt forum si eu nu stiu, sunt canalizate energiile spre altii )
2- in comunicatul de presa se anunta ca au vandut 28.000 bucati in 17 ani ? o cifra mica, la ce potential avea marca la noi, dar nu a fost promovata cum trebuie
3- de ce nu se face reclama acum pentru noul C-ELYSEE, o masina superba, fara prea multa parte de IT in ea, si daca va avea 4 stele EURONCAP, ar trebui sa vanda foarte bine, comparativ cu skoda rapid, o masina urata, facuta din bucati de POLO si JETTA, scumpa rau, undeva intre 13.000-19.500 euro ( la banii astia cumperi masini superbe ). Nu am vazut prezentari in revistele auto de la noi, dati masini la DRIVE-TEST ( peste tot, vad in reviste si la TV, numai skoda rapid )
4- ar trebui ca dealerii sa dea unui nou client de model CITROEN sau la cei cu masini SH care vin la revizie, cate un STIKER CITROCLUB, cu invitatia oficiala de a se inscrie pe forum ( asta daca ii va permite timpul sau ii va face placere )
5 - cand o sa apara si ofert gen MINUS TVA 24 % ( cum este la Peugeot )
6- ar trebuie create oferte speciale pentru FLOTE, reduceri de preturi, garantie extinsa, oferte gen 5+1 gratis, 10+1 gratis
7- am configurat ieri un C3 PICASSO SEDUCTION 1.4 VTi 95 - Pret total 15.439,00 € Cu TVA, de ce asa mult ??? am ales GARANTIE 5 ani SERVICII (NU ESTE INCLUS IN PRET) (Cu TVA) 2.508,00 euro - Cu exceptia manoperei ( ce inseamna asta, ce primest eu 5 ani, platind 2508 euro in plus ????? )
8-TOTI dealerii ar trebui sa aiba CONT PE FORUM
9- de ce nu se creaza o divizie de SCUTERE, dupa modelul PEUGEOT, nu ar fi mare investitie, doar modele peugeot special "lucrate"
10- prezentare de modele noi in MALL-uri, SUPERMARKETURI ( gen kaufland, metro, selgros, cora, baumaxx, dedeman..... - chiar in interiorul lor, asezate langa raioane cu flux de clienti )
11- de ce nu va axati la reclamele auto in presa scrisa sau TV, pe modelele de 5 stele EURONCAP ( SIGURANTA SE VINDE )
12- de ce nu anuntati rapid in presa cand un model CITROEN primeste un premiu de fiabilitate, la teste comparative, la cheltuieli/revizii/taxe ???
13- intalnire lunare pe judete, orase, anuale sau de 2 ori pe an, cu participarea importatorului, cu modele noi. cand se lanseaza un model nou, primii anuntati sa fie membrii forumului, etc....
14- nu o cunosca pe dna laura, dar sa ai 16 mesaje in 5 ani, este prea putin, foarte punti si asta spune multe despre IMPORTATOR, care are partea sa de vina la ce a ajuns acum marca in Romania ( imi cer scuze, darnu vreau sa jignesc pe nimeni )
15 - lipsa modele prezentate in EMISIUNI TV
Mai sunt si alte puncte de vedere, dar ma opresc aici......
voi ce parere aveti ? multumesc !
1- de ce https://www.facebook.com/citroenromania are 67.000 de fani si noi, http://www.facebook.com/pages/Club-Citr ... 4151155791 doar 39 de fani. de ce nu exista o mai stransa legatura intre IMPORTATOR si forumul pasionatilor marcii ( mai exista un alt forum si eu nu stiu, sunt canalizate energiile spre altii )
2- in comunicatul de presa se anunta ca au vandut 28.000 bucati in 17 ani ? o cifra mica, la ce potential avea marca la noi, dar nu a fost promovata cum trebuie
3- de ce nu se face reclama acum pentru noul C-ELYSEE, o masina superba, fara prea multa parte de IT in ea, si daca va avea 4 stele EURONCAP, ar trebui sa vanda foarte bine, comparativ cu skoda rapid, o masina urata, facuta din bucati de POLO si JETTA, scumpa rau, undeva intre 13.000-19.500 euro ( la banii astia cumperi masini superbe ). Nu am vazut prezentari in revistele auto de la noi, dati masini la DRIVE-TEST ( peste tot, vad in reviste si la TV, numai skoda rapid )
4- ar trebui ca dealerii sa dea unui nou client de model CITROEN sau la cei cu masini SH care vin la revizie, cate un STIKER CITROCLUB, cu invitatia oficiala de a se inscrie pe forum ( asta daca ii va permite timpul sau ii va face placere )
5 - cand o sa apara si ofert gen MINUS TVA 24 % ( cum este la Peugeot )
6- ar trebuie create oferte speciale pentru FLOTE, reduceri de preturi, garantie extinsa, oferte gen 5+1 gratis, 10+1 gratis
7- am configurat ieri un C3 PICASSO SEDUCTION 1.4 VTi 95 - Pret total 15.439,00 € Cu TVA, de ce asa mult ??? am ales GARANTIE 5 ani SERVICII (NU ESTE INCLUS IN PRET) (Cu TVA) 2.508,00 euro - Cu exceptia manoperei ( ce inseamna asta, ce primest eu 5 ani, platind 2508 euro in plus ????? )
8-TOTI dealerii ar trebui sa aiba CONT PE FORUM
9- de ce nu se creaza o divizie de SCUTERE, dupa modelul PEUGEOT, nu ar fi mare investitie, doar modele peugeot special "lucrate"
10- prezentare de modele noi in MALL-uri, SUPERMARKETURI ( gen kaufland, metro, selgros, cora, baumaxx, dedeman..... - chiar in interiorul lor, asezate langa raioane cu flux de clienti )
11- de ce nu va axati la reclamele auto in presa scrisa sau TV, pe modelele de 5 stele EURONCAP ( SIGURANTA SE VINDE )
12- de ce nu anuntati rapid in presa cand un model CITROEN primeste un premiu de fiabilitate, la teste comparative, la cheltuieli/revizii/taxe ???
13- intalnire lunare pe judete, orase, anuale sau de 2 ori pe an, cu participarea importatorului, cu modele noi. cand se lanseaza un model nou, primii anuntati sa fie membrii forumului, etc....
14- nu o cunosca pe dna laura, dar sa ai 16 mesaje in 5 ani, este prea putin, foarte punti si asta spune multe despre IMPORTATOR, care are partea sa de vina la ce a ajuns acum marca in Romania ( imi cer scuze, darnu vreau sa jignesc pe nimeni )
15 - lipsa modele prezentate in EMISIUNI TV
Mai sunt si alte puncte de vedere, dar ma opresc aici......
voi ce parere aveti ? multumesc !