Mi-a luat foc masina!!!
Scris: Mar 25-Sep-2012 00:28
Va salut,
M-am inregistrat pe forum din nevoia de a afla probleme similare, caci am inteles ca sunt destule, dar si de a fi sfatuit in demersurile mele impotriva Citroen Romania.
In 2008 am cumparat cu 14.500 de euro un C4, 1.6 benzina, 110 CP. In prezent, masina are 75.000 de kilometri si chiar ma laudam la un prieten ca nu am bagat niciun ban in ea si sunt mai mult decat multumit. Numai ca la o zi dupa asta, masina mi-a luat foc. Am lasat masina parcata, iar dupa 3 ore, cand am revenit, langa masina era un politis care mi-a comunicat cu a primit un apel de urgenta de la un grup de tineri care au vazut masina cum pleaca SINGURA de pe loc (a mers 2-3 metri), dupa care a inceput sa iasa fum de sub capota. La fata locului s-au deplasat de urgenta un echipaj de politie si unul de pompieri, care au spart geamul pentru a ridica capota si stinge focul. De fapt, era fum mocnit, intrucat se topea plasticul de la panoul de sigurante.
Frustrat si ingrijorat de faptul ca o astfel de defectiune poate veni oricand, fara niciun avertizor pe bord in prealabil, iar daca masina poate pleca singura de pe loc, ma gandesc ca o defectiune sau un scurt circuit poate afecta oricand calculatorul, care te poate lasa fara servofrana, servodirectie in timp ce rulezi, iar in cazul unui impact exista si posibilitatea ca airbag-urile sa nu se activeze, chiar daca tu pui siguranta mai presus de orice cand iti iei o masina si platesti in plus ca sa ai 8 airbag-uri si cortine... in fine.
Cert e ca, desi masina nu mai e in garantie, ceea ce e si firesc - are 4 ani jumate - revoltat, am sunat la citroen romania pentru a depune contestatie cu pretentia de a mi se repara masina, caci este INADMISIBIL asa ceva. Demersul imi este alimentat si de faptul ca in urma cu 3 saptamani a a mai luat foc un C4, in judetul Bihor, in circumstante asamanatoare, dar si pt ca m-am interesat la dezmembrari de panouri de siguranta (BSI) dar nu se gasesc, pt ca se vand ca painea calda. De ce oare?
Drept urmare, am stabilit cu cei de la Citroen Romania ca in aceasta saptamana sa facem expertiza tehnica pt a identifica cauza, caci efectele le cunoastem. Sunt mult prea vizibile!!! Eu acuz un viciu din fabricatie, caci altfel nu pot sa imi explic. Pana atunci, trebuie sa parcurg o serie de pasi, conform procedurilor Citroen Romania.
Primul pas - expertiza tehnica. Stupoare! Expertiza asta o platesc eu, din propriul buzunar. Bun trecem peste asta, caci ma gandesc ca ii voi recupera, atata timp cat mai am ceva costuri de "decontat". Pe langa costuri cu platforma: Budapesta-Oradea, Oradea - Bucuresti, bilete de tren pentru a reveni acasa, concediu pierdut cu hotel platit in prealabil, sotiei ii este teama sa se mai urce in masina (dupa ce o vom repara). Daca se intampla in timp ce rulam ce se intampla? Asta-i intrebarea!
Pana ce voi afla diagnoza, am rugamintea sa mi se comunice cazuri similare, daca exista. Sper sa fie din auzite, caci nu doresc nimanui s atreaca prin asta. Doi la mana, intreb daca e normal sa platesc expertiza eu si apoi sa astept sa imi recuperez banii.
Cu stima pentru marca,
Cu dezamagire pentru tratarea clientilor fideli!
M-am inregistrat pe forum din nevoia de a afla probleme similare, caci am inteles ca sunt destule, dar si de a fi sfatuit in demersurile mele impotriva Citroen Romania.
In 2008 am cumparat cu 14.500 de euro un C4, 1.6 benzina, 110 CP. In prezent, masina are 75.000 de kilometri si chiar ma laudam la un prieten ca nu am bagat niciun ban in ea si sunt mai mult decat multumit. Numai ca la o zi dupa asta, masina mi-a luat foc. Am lasat masina parcata, iar dupa 3 ore, cand am revenit, langa masina era un politis care mi-a comunicat cu a primit un apel de urgenta de la un grup de tineri care au vazut masina cum pleaca SINGURA de pe loc (a mers 2-3 metri), dupa care a inceput sa iasa fum de sub capota. La fata locului s-au deplasat de urgenta un echipaj de politie si unul de pompieri, care au spart geamul pentru a ridica capota si stinge focul. De fapt, era fum mocnit, intrucat se topea plasticul de la panoul de sigurante.
Frustrat si ingrijorat de faptul ca o astfel de defectiune poate veni oricand, fara niciun avertizor pe bord in prealabil, iar daca masina poate pleca singura de pe loc, ma gandesc ca o defectiune sau un scurt circuit poate afecta oricand calculatorul, care te poate lasa fara servofrana, servodirectie in timp ce rulezi, iar in cazul unui impact exista si posibilitatea ca airbag-urile sa nu se activeze, chiar daca tu pui siguranta mai presus de orice cand iti iei o masina si platesti in plus ca sa ai 8 airbag-uri si cortine... in fine.
Cert e ca, desi masina nu mai e in garantie, ceea ce e si firesc - are 4 ani jumate - revoltat, am sunat la citroen romania pentru a depune contestatie cu pretentia de a mi se repara masina, caci este INADMISIBIL asa ceva. Demersul imi este alimentat si de faptul ca in urma cu 3 saptamani a a mai luat foc un C4, in judetul Bihor, in circumstante asamanatoare, dar si pt ca m-am interesat la dezmembrari de panouri de siguranta (BSI) dar nu se gasesc, pt ca se vand ca painea calda. De ce oare?
Drept urmare, am stabilit cu cei de la Citroen Romania ca in aceasta saptamana sa facem expertiza tehnica pt a identifica cauza, caci efectele le cunoastem. Sunt mult prea vizibile!!! Eu acuz un viciu din fabricatie, caci altfel nu pot sa imi explic. Pana atunci, trebuie sa parcurg o serie de pasi, conform procedurilor Citroen Romania.
Primul pas - expertiza tehnica. Stupoare! Expertiza asta o platesc eu, din propriul buzunar. Bun trecem peste asta, caci ma gandesc ca ii voi recupera, atata timp cat mai am ceva costuri de "decontat". Pe langa costuri cu platforma: Budapesta-Oradea, Oradea - Bucuresti, bilete de tren pentru a reveni acasa, concediu pierdut cu hotel platit in prealabil, sotiei ii este teama sa se mai urce in masina (dupa ce o vom repara). Daca se intampla in timp ce rulam ce se intampla? Asta-i intrebarea!
Pana ce voi afla diagnoza, am rugamintea sa mi se comunice cazuri similare, daca exista. Sper sa fie din auzite, caci nu doresc nimanui s atreaca prin asta. Doi la mana, intreb daca e normal sa platesc expertiza eu si apoi sa astept sa imi recuperez banii.
Cu stima pentru marca,
Cu dezamagire pentru tratarea clientilor fideli!