Pagina 1 din 1

ATENTIE!! curea distributie schimbata la belvedere, s-a rupt

Scris: Lun 04-Oct-2010 19:44
de eugen05
buna ziua,
am si eu o mare problema. in luna iunie 2006 am schimbat la un c5 la belvedere motors galati urmatoarele : kit distributie, pompa apa, diverse filtre . in mai 2008 am schimbat fulia motor . acum cateva zile, dupa numai 30000 km parcursi de cand am schimbat cele de mai sus, dupa 2 ani si 3 luni, mi s-a rupt cureaua de distributie . la aceasta ora masina este in service urmand ca maine sa se faca o constatare cu tot ceea ce trebuie remediat, pretul si cauzele ruperii curelei (MI SE PARE CA NU VOR SA-SI ASUME VINA , PENTRU A EVITA SA O REPARE EI PE GARANTIE). estimativ mi s-a spus ca ma va costa 2000 ron. in mod normal cureaua si celelalte pagube cauzate de aceasta, nu trebuie sa se faca pe garantie? garantia la kitul de distributie se da la kilometri parcursi sau in functie perioada de cand a fost inlocuit . eu stiam ca distributia la c5 trebuie sa reziste 120000km . cum pot face sa-i conving pe cei de la service sa nu imi ia bani pe reparatii? daca e cazul le voi face reclamatii la opc, citroen bucuresti si chiar la citroen din franta ( ii voi suna si le voi trimite si o scrisoare in care le voi explica ce s-a intamplat) . nu mi se pare deloc normal sa platesc eu tinand cont de faptul ca piesele si manopera au fost ale lor. mai am si suspiciunea ca nu au schimbat deloc cureaua, avand in vedere ca pe parcursul reparatiei nu am fost lasat sa intru in service .
VA ROG AJUTATI-MA CU SFATURI SI SUGESTII.
va voi tine la curent cu ce se va intampla maine.

Scris: Lun 04-Oct-2010 19:47
de eugen05
imi cer scuze! rectific : kitul de distributie a fost schimbat in iunie 2008 nu in iunie 2006 cum am scris in mesajul precedent. din cauza supararii.

raspuns citroen bucuresti la problema cu Belvedere Galati

Scris: Mar 05-Oct-2010 14:31
de eugen05
Buna ziua,
M-am intors de la Belvedere Motors Galati. Aici am fost informat de catre acestia ca ,,in urma verificarii efectului reclamat de catre specialistii Atelierului, s-a constatat ca ruperea curelei de distribuitie a fost generata de ruperea unui surub de la o rola de ghidaj a curelei; analizand defectiunea surubului, s-a observat ca acesta nu prezinta urme de deteriorare anterioare aparitiei defectiunii''.
Tin sa mentionez ca in ciuda faptului ca le-am solicitat sa fiu de fata in momentul constatarii, acestia au facut constatarea in lipsa mea. Acest fapt ma indreptateste sa banuiesc ca au rupt chiar ei surubul pentru a justifica astfel defectiunea. Chiar si daca surubul s-a rupt singur, nu imi dau seama cum a putut sa se intample . Cei de la service mi-au spus ca surubul s-a rupt datorita folosirii franei de mana , care a cauzat un soc ce a dus la ruperea sururubului, sau existentei apei in motorina care de asemena ar fi dus la o miscare smucita a motorului . EU IN SCHIMB , BANUIESC CA SURUBUL A FOST STRANS PROST, ORI PREA TARE , ORI PREA INCET , IN MOMENTUL MONTARII ROLEI DE GHIDAJ, FAPT CE A DUS IN TIMP LA DETERIORAREA SURUBULUI INSOTITA DE RUPEREA ACESTUIA .TOT LA RUPEREA ACESTUIA BANUIESC CA AR PUTEA CONTRIBUI SI STRANGEREA PREA TARE SAU PREA PUTIN A CURELEI DE DISTRIBUTIE , CARE ASTFEL A TENSIONAT SURUBUL IN MOD NECONFORM CU PREVEDERILE PRODUCATORULUI .
Anexez raspunsul CITROEN BUCURESTI la reclamatia mea:
,,Va informam ca am primit sesizarea dumneavoastra adresata catre Citroen Romania, referitoare la autovehiculul Citroen C5,.........

Conform informatiilor primite de la Reparatorul nostru Agreat, Belvedere Motors din Galati, in urma verificarii efectului reclamat de catre specialistii Atelierului, s-a constatat ca ruperea curelei de distribuitie a fost generata de ruperea unui surub de la o rola de ghidaj a curelei; analizand defectiunea surubului, s-a observat ca acesta nu prezinta urme de deteriorare anterioare aparitiei defectiunii.
In concluzie, consideram ca defectiunea a aparut ca urmare a unui soc produs la mecanismul de distributie, generat de exploatare neconforma.

Potrivit informatiilor prezentate anterior si dat faptul ca reperul (curea de distributie) nu mai beneficiaza de garantie piesa (aceasta a fost de 2 ani din momentul inlocuirii reperului), va informam ca reparatia vehiculului se va trata ca atare.

Pentru mai multe informatii referitoare la defectiunea semnalata, va recomandam sa va adresati Reparatorul nostru Agreat, Belvedere Motors din Galati.

Cu stima,

Anca Scheuleac
Consilier Relatii Clienti
Citroen Romania''
Daca situatia nu se rezolva pe cale amiabila, sunt hotarat sa informez despre situatia aceasta OPC si Citroen Franta si sa ii actionez in instanta . Va voi tine la curent .
Va rog daca aveti sugestii si sfaturi sa ma ajutati.

Scris: Mie 13-Oct-2010 12:24
de khan
e de ajuns o singura postare, celelalte s-au sters

Scris: Lun 29-Oct-2012 19:49
de mihai.nicolau
baietii care au lucrat atunci la belvedere acum sunt la bonjour service in galati. eu la ei pana acum am facut toate verficarile si reparatiile la masina. si nu am avut probleme.