Da oameni buni, sunt si eu total nemultumit, dezamagit, scarbit si ce mai vreti voi.
Mi-a placut o masina: Citreon Berlingo, am achizitionat-o, dupa care am inceput sa am probleme.
Pentru a le descrie am sa va copiez e-mail-ul transmis de mine pe 21.07.09 catre Citroen Bucuresti, bineinteles fara nici un raspuns, dar pana atunci, observand si de la alte persoane ca AlphaMotors din Constanta sunt niste nesimtiti de clasa inalta, chiar nu este nimeni in stare sa ii inchida ? definitiv !!!
Primind un mesaj de la Bucuresti am raspuns dupa cum urmeaza:
"Nu stiu cum de mai aveti tupeul sa imi transmiteti aceasta porcarie care este o mare minciuna
http://customer.kinecto.ro/CITROEN/2009.05/dealer.html ,citez:
"Cat despre obiective, acestea vor fi urmarite pe doua directii: vanzari si serviciile post vanzare.
1. in ceea ce priveste vanzarile, obiectivul propus este depasirea a 1% din totalul vanzarilor de auto noi in Constanta.
2. referitor la serviciile post vanzare dorinta noastra este de a ne situa in primele 3 locuri din totalul Reparatorilor Agreati Citroen din tara, in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite clientilor."
Pe langa faptul ca am constatat ca am luat cea mai mare "teapa" ca am cumparat (cu banii jos) un rahat de masina numita Citroen Berlingo, au urmat si altele:
1. la prima revizie-apx.10.000 km ?!?!?!?) s-a constatat o garnitura defecta datorita careia se pierdea ulei de la motor si era cat pe ce sa-l calez.
Intrebare mecanic auto autorizat Citroen: v-ati uitat la nivelul de ulei ? Cred ca baiatul se crede la service Dacia in 1980.
2. Dupa un drum de Iasi volanul a inceput sa "joace" pe ax. Remediat cu succes, dar s-a intamplat la 12.000 km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3. Usa culisanta se bloca la inchidere.
Dupa multe fite la firma asta careia ii faceti reclama (nu imi permiteau accesul in sala de lucru, dar apoi m-au chemat ei singuri ca sa le explic clar, pentru ca nu ii ducea capul sa descopere care este problema)
au aflat cu chiu si vai ca era vorba de un arc la inchizator si am fost chemat de 5 ori, timp in care se aducea cu totul alta piesa, totul intr-o mareata bataie de joc , apoi am fost lasat balta ca sa treaca probabil
termenul de garantie si sa se stinga obligatia lor de a remedia problema tehnica, viciu de fabricatie, in termenul de garantie.
4. Acum sistemul de culisare al usii de la sofer se "desface" din suruburi si uitandu-ma mai cu atentie am observat ca s-a umblat (in nici un caz de mine sau cu permisiunea mea) la suruburile tip "soricel" american cu alte scule neadecvate, surubul fiind zgariat si cu inceput de rugina. Acelasi lucru am constatat si la scaunul de la sofer.
5. Si ca sa fie si cireasa de pe tort, acum la apx.16.000 km, se aude in timpul rularii un zgomot anormal, ca si cum ar intra in reverberatie ceva sau freaca, chestiune pe care am reclamat-o, dar
bineinteles....nimeni nu a constatat nimic anormal.
Asa ca lasati reclama la o masina mizerabila care se desface din toate incheieturile si la o firma de rahat care se face ca face service autorizat Citroen cu mai multi angajati dar cu un singur om care a lucrat si la electric si la mecanica etc. Asta era stilul lui Gica STIETOT mecanic de bordura si nu al unui angajat la un service cu fite si figuri, reprezentant Citroen.
Acum inteleg de ce sunt foarte putine Citroen Berlingo pe strada fata de Peugeot Partner, acum este clar !!!
Sunt profund dezamagit si ma simt clar furat atat de CITROEN ca producator cat si de SC ALPHA MOTORS SRL ca firma autorizata de service si imi voi exprima acest lucru prin orice mijloc media posibil, astfel incat sa nu mai existe si alti clienti fraieriti de reclamele voastre nedevarate.
Cu totala scarba si dezgust,
Laurentiu Ion
Constanta
0723.052587 (nu ma sunati sa va cereti scuze ca sunt satul de ele, ci doar daca aveti o varianta viabila pentru mine)"
Ca sa nu mai spun ca la vizita nr.2 sau 3 era acolo o persoana cu sotia foarte nemultumita ptr.ca "marele" electrician mentionat mai sus, verificand de ce nu incarca alternatorul, a considerat el, ca este bine sa taie un cablu, dupa care ii spune omului ca trebui sa schimbe toata instalatia electrica:
1. masina facuta zob
2. timp pierdut si nervi la greu
3. il costa in jur de 5000-6000 RON
Omul a cerut ca service-ul sa scrie foarte clar ca la ei s-a taiat respectivul cablu si din initiativa lor si nu a clientului, pentru a proba la service-ul din Bucuresti, lucru care s-a facut foarte greu si chiar invers, adica ca taierea a fost efectuata sub supravegherea si la indemnul clientului.
Pervers si ordinar...nu mai spun cum s-a comportat acel client, eu unul era cat pe ce sa-i iau pe toti la rand la palme.
Ce poti sa mai spui cand vezi asemenea catastrofe care se dau de altfel super-specialisti Citroen si de fapt ei sunt niste nulitati.
Si mai departe.....afacerile merg, prostii platesc, ei rad, dar daca suntem atatia nemultumiti, intrebarea este pana cand or sa mai rada ?
Astept nemultumitii.