Lichid de racire ´´in-controlabil¨¨

Tot ce tine de Citroen Berlingo, dotari, oferte, versus, posesori etc.

Moderator: Echipa Tehnica

mada_ttd
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 07-Noi-2011 21:46
Localitate: Buzau/Girona spain

Lichid de racire ´´in-controlabil¨¨

Mesajde mada_ttd » Lun 07-Noi-2011 22:06

Salutare tuturor....am deschis un nou subiect deoarece in vechile subiecte nu am gasit raspunsuri concrete a ceea ce se intampla cu si in motorul meu de berlingo 1.9 D.temperatura lichidului de racire creste pana la peste 150 grade daca masina este in sarcina (panta sau greutate mai mare) iar la relanti sau rulaj redus ramane in valoarea normala de 80-90 grade temperatura a fost citita cu un termometru digital in vasul de expansiune iar lichidul folosit este un antigel cu punctul de fierbere la 155 grade C.Mentionez ca radiatorul a fost verificat pentru eventuale ¨dopuri´ termostatul a fost scos din schema la test iar ventilatorul functioneaza, ba chiar a fost legat sa functioneze continuu cu acelasi rezultat...se ajunge la temperaturi de peste 150 grade.in lichidul de racire nu sunt urme de ulei...in baia de ulei nu sunt urme de antigel...compresia nu ajunge in apa deoarece nu se vad bule...nu ii mai dau de cap...singurele variante ar mai fi pompa de apa (sa fie paletii rupti /sariti) sau garnitura chiuloasa arsa ...desi ar trebui sa existe bule de aer in instalatia de racire ca sa se explice incalzirea apei prin intrarea gazelor fierbinti akolo...daca cineva a mai patit help pls...nu as vrea sa demontez degeaba chiuloasa chiar daca sunt mecanic si mi-o pot reface singur

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 07-Noi-2011 22:12

radiatorul se incalzeste cand vasul de expansiune este la temperatura mare? adica masurat "cu mana" este rece, caldut sau fierbinte de nu poti tine mana? este la fel de cald / rece pe toata suprafata lui?
"If in doubt, flat out!"

mada_ttd
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 07-Noi-2011 21:46
Localitate: Buzau/Girona spain

Mesajde mada_ttd » Lun 07-Noi-2011 22:17

radiatorul este la aceeasi temperatura cu apa din casul de expansiune dupa parerea mea...masurat arata in jur de 115-120 grade pe exteriorul lui...iar temperatura ste constanta pe toata suprafata...de aici banuiesc ca in interior ar fi cam aceeasi temperatura

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 07-Noi-2011 22:40

poate sa fie si uzura. daca problema asta a crescut treptat in timp, chiar asta e posibil. daca a aparut brusc, probabil ca e alta problema. incearca sa masori si temperatura uleiului din baie. cati km are motorul? si, cumva, trage si mai greu cand incepe sa se incinga?
este turbo motorul? si daca da, e dotat cu intercooler? ai AC? intreb toate astea deoarece daca ai si intercooler si ac, cele 2 radiatoare sunt puse in fata celui de apa, si daca cumva sunt naclaite la exterior, aerul nu mai trece cum trebuie prin ele si racirea NU se va face cum trebuie, chiar daca ventilatoarele sunt la maxim.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

mada_ttd
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 07-Noi-2011 21:46
Localitate: Buzau/Girona spain

Mesajde mada_ttd » Lun 07-Noi-2011 22:47

este motor clasic fara turbo...deci nu am radiatorul de aer, aer conditionat are dar radiatorul nu pare a fi infundat (printre faguri) se poate vedea prin el...iar uzura nu prea isi face simtita prezenta deoarece la rece la0-10 grade C porneste la sfert de cheie...de aici am exclus uzura la segmenti...motorul are in jur de 180.000 km...iar masina 480.000...eu raman tot la varianta cu pompa de apa care o voi schimba oricum in week-end-ul urmator impreuna cu distributia ca e pe gata la km...ramanand ca ultima solutie garnitura de chiuloasa si verificarea de fisuri a chiuloasei

mada_ttd
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 07-Noi-2011 21:46
Localitate: Buzau/Girona spain

Mesajde mada_ttd » Lun 07-Noi-2011 22:49

iar problema nu stiu daca a aparut treptat deoarece tocmai am cumparat masina pe pret de nimik datorita acestui defect (400 E)

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 07-Noi-2011 22:51

Ai umblat la distribuĂžie sau avansat cumva pompa? ÂŞi avansul poate duce la ĂŽncĂŁlzirea excesivĂŁ a motorului....

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 07-Noi-2011 22:53

A, acum am vĂŁzut cĂŁ nu cunoÂşti detalii despre maÂşinĂŁ...

mada_ttd
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 07-Noi-2011 21:46
Localitate: Buzau/Girona spain

Lichid de racire ´´in-controlabil¨¨

Mesajde mada_ttd » Mie 30-Noi-2011 22:22

pentru cei interesati de soarta mea tin sa spun ca dupa ce am schimbat distributia cu pompa de apa si multe altele pe la accesorii masina nu mai incalzeste ca inainte...se poate merge cu ea normal (90-120) fara a mai trece de 90 grade...insa la urcare tot mai face ceva probleme urcand in jurul a 100-110 grade.un dinte am gasit sarit la axul cu came altceva nimik...oare sa fi fost prea avansata caci pompa de apa era in stare buna deci iese din discutie....in schimb a aparut alta problema dupa ce am pus totul la loc cate odata cand ii vin dracii se tureaza singura sau nu mai revine la relanti dupa ce e pusa pe liber si luat piciorul de pe pedala...daca ma puteti ajuta cu ceva... mentionez ca toate filtrele au fost schimbate impreuna cu distributia

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 01-Dec-2011 07:37

Daca nu mai revine la relanti si ramane turata ori ai cablul de acceleratie cu fire sarite si agata pe mantaua lui ori regulatorul centrifugal din pompa de injectie ramane blocat . Incearca sa opresti masina cand ramane accelerata si sa aduci manual cremaliera pompei de injectie la minim daca raspunde schimba cablul de acceleratie daca nu trebuie sa te duci la un service de pompe de injectie.
MESERIAS

mada_ttd
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 07-Noi-2011 21:46
Localitate: Buzau/Girona spain

Mesajde mada_ttd » Joi 01-Dec-2011 13:25

aha, merci am sa mai pun un resort in plus pentru a readuce la relanti...daca nu merge e din pompa...ma gandeam daca avansul la pompa (mic sau mare) poate afecta cumva coborarea la relanti???

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 01-Dec-2011 14:15

nu are treaba avansul ciu relantiul
MESERIAS

mada_ttd
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Lun 07-Noi-2011 21:46
Localitate: Buzau/Girona spain

Mesajde mada_ttd » Joi 01-Dec-2011 19:16

mda...revine inapoi tija de la pompa...sa inteleg ca e de la pompa...ciudat totusi ca nu a facut deloc pana sa demontez caci am facut vreo 500 km de cand am cumparat-o pana sa o desfac. asta e se va repara dupa ce va ajunge in romania...

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 02-Dec-2011 11:17

Vezi sã nu tragã puÞin aer În instalaÞia de alimentare... uneori când intrã puÞin aer În instalaÞia de alimentare, În special dupã reprize lungi de accelerare sau dupã mers În sarcinã, poate rãmâne accelerat motorul pentru câteva zeci de secunde.
Ultima oară modificat Vin 02-Dec-2011 17:03 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
claus4you
pasionat
Mesaje: 415
Membru din: Vin 23-Ian-2009 15:04
Localitate: floresti - prahova

Mesajde claus4you » Vin 02-Dec-2011 12:15

"in schimb a aparut alta problema dupa ce am pus totul la loc cate odata cand ii vin dracii se tureaza singura sau nu mai revine la relanti dupa ce e pusa pe liber si luat piciorul de pe pedala...daca ma puteti ajuta cu ceva... mentionez ca toate filtrele au fost schimbate impreuna cu distributia"

la ce turatii ajunga?depaseste 1000-1100?
verifica sa nu iti faca socul probleme care e pe pompa
eu :D


Înapoi la “Berlingo I-III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern