Lichid de racire ´´in-controlabil¨¨
Moderator: Echipa Tehnica
Lichid de racire ´´in-controlabil¨¨
Salutare tuturor....am deschis un nou subiect deoarece in vechile subiecte nu am gasit raspunsuri concrete a ceea ce se intampla cu si in motorul meu de berlingo 1.9 D.temperatura lichidului de racire creste pana la peste 150 grade daca masina este in sarcina (panta sau greutate mai mare) iar la relanti sau rulaj redus ramane in valoarea normala de 80-90 grade temperatura a fost citita cu un termometru digital in vasul de expansiune iar lichidul folosit este un antigel cu punctul de fierbere la 155 grade C.Mentionez ca radiatorul a fost verificat pentru eventuale ¨dopuri´ termostatul a fost scos din schema la test iar ventilatorul functioneaza, ba chiar a fost legat sa functioneze continuu cu acelasi rezultat...se ajunge la temperaturi de peste 150 grade.in lichidul de racire nu sunt urme de ulei...in baia de ulei nu sunt urme de antigel...compresia nu ajunge in apa deoarece nu se vad bule...nu ii mai dau de cap...singurele variante ar mai fi pompa de apa (sa fie paletii rupti /sariti) sau garnitura chiuloasa arsa ...desi ar trebui sa existe bule de aer in instalatia de racire ca sa se explice incalzirea apei prin intrarea gazelor fierbinti akolo...daca cineva a mai patit help pls...nu as vrea sa demontez degeaba chiuloasa chiar daca sunt mecanic si mi-o pot reface singur
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
poate sa fie si uzura. daca problema asta a crescut treptat in timp, chiar asta e posibil. daca a aparut brusc, probabil ca e alta problema. incearca sa masori si temperatura uleiului din baie. cati km are motorul? si, cumva, trage si mai greu cand incepe sa se incinga?
este turbo motorul? si daca da, e dotat cu intercooler? ai AC? intreb toate astea deoarece daca ai si intercooler si ac, cele 2 radiatoare sunt puse in fata celui de apa, si daca cumva sunt naclaite la exterior, aerul nu mai trece cum trebuie prin ele si racirea NU se va face cum trebuie, chiar daca ventilatoarele sunt la maxim.
este turbo motorul? si daca da, e dotat cu intercooler? ai AC? intreb toate astea deoarece daca ai si intercooler si ac, cele 2 radiatoare sunt puse in fata celui de apa, si daca cumva sunt naclaite la exterior, aerul nu mai trece cum trebuie prin ele si racirea NU se va face cum trebuie, chiar daca ventilatoarele sunt la maxim.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
este motor clasic fara turbo...deci nu am radiatorul de aer, aer conditionat are dar radiatorul nu pare a fi infundat (printre faguri) se poate vedea prin el...iar uzura nu prea isi face simtita prezenta deoarece la rece la0-10 grade C porneste la sfert de cheie...de aici am exclus uzura la segmenti...motorul are in jur de 180.000 km...iar masina 480.000...eu raman tot la varianta cu pompa de apa care o voi schimba oricum in week-end-ul urmator impreuna cu distributia ca e pe gata la km...ramanand ca ultima solutie garnitura de chiuloasa si verificarea de fisuri a chiuloasei
Lichid de racire ´´in-controlabil¨¨
pentru cei interesati de soarta mea tin sa spun ca dupa ce am schimbat distributia cu pompa de apa si multe altele pe la accesorii masina nu mai incalzeste ca inainte...se poate merge cu ea normal (90-120) fara a mai trece de 90 grade...insa la urcare tot mai face ceva probleme urcand in jurul a 100-110 grade.un dinte am gasit sarit la axul cu came altceva nimik...oare sa fi fost prea avansata caci pompa de apa era in stare buna deci iese din discutie....in schimb a aparut alta problema dupa ce am pus totul la loc cate odata cand ii vin dracii se tureaza singura sau nu mai revine la relanti dupa ce e pusa pe liber si luat piciorul de pe pedala...daca ma puteti ajuta cu ceva... mentionez ca toate filtrele au fost schimbate impreuna cu distributia
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Daca nu mai revine la relanti si ramane turata ori ai cablul de acceleratie cu fire sarite si agata pe mantaua lui ori regulatorul centrifugal din pompa de injectie ramane blocat . Incearca sa opresti masina cand ramane accelerata si sa aduci manual cremaliera pompei de injectie la minim daca raspunde schimba cablul de acceleratie daca nu trebuie sa te duci la un service de pompe de injectie.
MESERIAS
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Vezi sã nu tragã puÞin aer În instalaÞia de alimentare... uneori când intrã puÞin aer În instalaÞia de alimentare, În special dupã reprize lungi de accelerare sau dupã mers În sarcinã, poate rãmâne accelerat motorul pentru câteva zeci de secunde.
Ultima oară modificat Vin 02-Dec-2011 17:03 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.
"in schimb a aparut alta problema dupa ce am pus totul la loc cate odata cand ii vin dracii se tureaza singura sau nu mai revine la relanti dupa ce e pusa pe liber si luat piciorul de pe pedala...daca ma puteti ajuta cu ceva... mentionez ca toate filtrele au fost schimbate impreuna cu distributia"
la ce turatii ajunga?depaseste 1000-1100?
verifica sa nu iti faca socul probleme care e pe pompa
la ce turatii ajunga?depaseste 1000-1100?
verifica sa nu iti faca socul probleme care e pe pompa
eu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern