Montare intercooler pe Berlingo 1 2,0 HDI
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
Montare intercooler pe Berlingo 1 2,0 HDI
Salutare.
Ma adresez propietarilor de Berlingo 1 2,0 HDI sau celor care au montat asa ceva pe masina respectiva.
Eu am un astfel de Berlingo si vreau sa imi pun intercooler. Singura problema e spatiul (care este foarte mic).....o varianta ar fi intercoolerul de logan sau unul asemanator....pe care il vad montat sub nr de inmatriculare (incastrat in bara).
Voi ce ziceti ?
Ma adresez propietarilor de Berlingo 1 2,0 HDI sau celor care au montat asa ceva pe masina respectiva.
Eu am un astfel de Berlingo si vreau sa imi pun intercooler. Singura problema e spatiul (care este foarte mic).....o varianta ar fi intercoolerul de logan sau unul asemanator....pe care il vad montat sub nr de inmatriculare (incastrat in bara).
Voi ce ziceti ?
Salut , treaba cu intercooler stock de la alta masina este fix 0 ! nu renteaza deranjul in opinia mea + ca si traseul trebuie gandit bine ! se pierde mult cu furtune proaste stock , se umfla si pierde din randament !
Un intercooler universal pe marime + traseu teava + coturi de calitate siliconice costa intre 250-350 de euro cu montat inclus , depinde de ce este nevoie pentru a il monta !
Spun asta din propria experienta , am incercat cam tot ce era de incercat . Un intercooler + un soft de calitate poate da un rezultat destul de ok .
Un intercooler universal pe marime + traseu teava + coturi de calitate siliconice costa intre 250-350 de euro cu montat inclus , depinde de ce este nevoie pentru a il monta !
Spun asta din propria experienta , am incercat cam tot ce era de incercat . Un intercooler + un soft de calitate poate da un rezultat destul de ok .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
Multuesc pt raspuns Mihai.
De la masina asta vreau undeva la 130-140 de cai.
Intercoolerul va fi "cuplat" cu traseu de inox+cuple siliconice.
M-am gandit la cel de Logan pt ca ala ar intra cat de cat in bara. Azi m-am uitat la un intercooler de Logan...si din pacate are "gurile" prea mici.
Mai caut si alte variante.
De la masina asta vreau undeva la 130-140 de cai.
Intercoolerul va fi "cuplat" cu traseu de inox+cuple siliconice.
M-am gandit la cel de Logan pt ca ala ar intra cat de cat in bara. Azi m-am uitat la un intercooler de Logan...si din pacate are "gurile" prea mici.
Mai caut si alte variante.
nu este nevoie inox ! eu folosesc teava normala , care la cerere se poate ceramiza (costa insa temperatura in admisie scade drastic) .
Uite masina mea , unde m-am perfectionat este al 5 lea traseu care este si definitiv ...
Si urmatorul facut pentru un client , la diesel e un pic mai delicat pentru ca motorul este destul de neastamparat .
Intercoolerul de la a doua masina il recomand si pentru berlingo , avand in vedere puterea la care tintesti , insa ce turbina vei folosi ?
Uite masina mea , unde m-am perfectionat este al 5 lea traseu care este si definitiv ...
Si urmatorul facut pentru un client , la diesel e un pic mai delicat pentru ca motorul este destul de neastamparat .
Intercoolerul de la a doua masina il recomand si pentru berlingo , avand in vedere puterea la care tintesti , insa ce turbina vei folosi ?
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
1. Ma gandesc la faptul ca motorul neavand intercooler....il va ajuta aproape orice intercooler. Deocamdata ma intereseaza intercoolerul+traseu si un soft. Voi folosi inox pt ca am o sursa bunicica de teava.
2. Masina ti-o stiu (de pe forum....si de la Tulcea live ).
3. Turbina...deocamdata va ramane asta (care cred ca e kkk.....si "cica" ar putea fi capabila de maxim 1,3 bari.......).
Intercoolerul de pe Vectra din poze...pe la ce bani a iesit ?
2. Masina ti-o stiu (de pe forum....si de la Tulcea live ).
3. Turbina...deocamdata va ramane asta (care cred ca e kkk.....si "cica" ar putea fi capabila de maxim 1,3 bari.......).
Intercoolerul de pe Vectra din poze...pe la ce bani a iesit ?
Daca ar fi asa usor... orice intercooler nu e mai bun decat deloc , un traseu prost facut cu intercooler mic poate face rau in final...
Intercoolerul adus pana la mine a costat 460 ron (posibil sa difere in functie de cum evolueaza euro + sau - ) .
Ko3 ar treb sa fie , daca te avantajeaza am pe stock un boost controler manual forge ramas pe stock ! sa te poti juca linistit cu presiunea
Intercoolerul adus pana la mine a costat 460 ron (posibil sa difere in functie de cum evolueaza euro + sau - ) .
Ko3 ar treb sa fie , daca te avantajeaza am pe stock un boost controler manual forge ramas pe stock ! sa te poti juca linistit cu presiunea
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
daca ai rabdare , inca mai caut materialele necesare sa pot face ambreiaje sport ! sau ambreiaj custom din Anglia , pe mine m-à costat stg 3 - 1400 ron anul trecut ! insa acum ca l-àm dat jos am descoperit ca e nevoie de ceva si mai tare
Ca sfat ... nu face cu jumatati de masura pentru ca in final costurile modificand aceasi chestie de 2 ori sunt mai mari decat daca faci o data si bine ! Pana acum toti care au incercat sa`mi dovedeasca altceva nu prea au reusit si am ajuns sa le zic "ti-am zis eu! " daca ai nevoie cu orice te voi ajuta cat pot !
Daca vrei curse de calitate ,vino la etapele nationale drag racing la Arad sau Tulcea , cronometrare profesionala si suprafata buna de concurs ... ne gasim acolo (ori sunt participant , ori prin organizare)
P.s. ca parere personala ... daca vrei curse ia`ti 1.9 td in Romania greu cu softurile de calitate cand o sa gasesc pe la noi vr-un hdi sa ma bata ... o sa tac din gura si o sa incurajez lumea la tuning hdi
Ca sfat ... nu face cu jumatati de masura pentru ca in final costurile modificand aceasi chestie de 2 ori sunt mai mari decat daca faci o data si bine ! Pana acum toti care au incercat sa`mi dovedeasca altceva nu prea au reusit si am ajuns sa le zic "ti-am zis eu! " daca ai nevoie cu orice te voi ajuta cat pot !
Daca vrei curse de calitate ,vino la etapele nationale drag racing la Arad sau Tulcea , cronometrare profesionala si suprafata buna de concurs ... ne gasim acolo (ori sunt participant , ori prin organizare)
P.s. ca parere personala ... daca vrei curse ia`ti 1.9 td in Romania greu cu softurile de calitate cand o sa gasesc pe la noi vr-un hdi sa ma bata ... o sa tac din gura si o sa incurajez lumea la tuning hdi
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
Nu te gandi ca am fost sa ma dau cu berlingo ))) .... am fost sa sustin niste prieteni.
Am fost la Tulcea.
1,9 TDI....cred ca te referi la cel de pe grupul vag....... cunosc destul de bine ce poate face un motor d'ala (am prieteni care alearga cu asa ceva....si mai e si fratele meu).
De Berlingo am nevoie pt activitatea pe care o desfasor+ca e incapator la drum (de cand am copil....imi vine sa imi cumpar camion pt a avea loc in masina).
Nu vreau decat undeva la 130-140 de cai...asta pt a schimba cat de cat "suflul" pe care il are motorul in starea de acum.
Am fost la Tulcea.
1,9 TDI....cred ca te referi la cel de pe grupul vag....... cunosc destul de bine ce poate face un motor d'ala (am prieteni care alearga cu asa ceva....si mai e si fratele meu).
De Berlingo am nevoie pt activitatea pe care o desfasor+ca e incapator la drum (de cand am copil....imi vine sa imi cumpar camion pt a avea loc in masina).
Nu vreau decat undeva la 130-140 de cai...asta pt a schimba cat de cat "suflul" pe care il are motorul in starea de acum.
Ultima oară modificat Lun 12-Sep-2011 09:51 de către berlingopower, modificat 1 dată în total.
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
Iti dai seama ca mi-ar placea sa bat cativa "cursanti" cu Berlingo (deocamdata aseara mi-am luat-o de la un Isuzu de 2,5 131 de cai) ....pana la 70 am fost in fata....apoi mi-am luat-o cam cu 3 masini.
Deocamdata trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul (un amic ma sfatuieste sa merg la cineva care pune ferodouri din kevlar pe disc....) si sa nu mai schimb nimic (daca restul sunt ok).
Cat despre intercooler.... nu prea vad loc unde sa il pun....pt ca singurul loc accesibil este exact in fata electroventilatoarelor....si imi e sa nu le "tai" din aer).
Da-mi si mie un sfat legat de ambreiaj....si o varianta pt intercooler (un pret pt lucrare cu/fara intercooler de la tine si cu teava mea (am o sursa bunicica de teava de inox).
Deocamdata trebuie sa vad ce fac cu ambreiajul (un amic ma sfatuieste sa merg la cineva care pune ferodouri din kevlar pe disc....) si sa nu mai schimb nimic (daca restul sunt ok).
Cat despre intercooler.... nu prea vad loc unde sa il pun....pt ca singurul loc accesibil este exact in fata electroventilatoarelor....si imi e sa nu le "tai" din aer).
Da-mi si mie un sfat legat de ambreiaj....si o varianta pt intercooler (un pret pt lucrare cu/fara intercooler de la tine si cu teava mea (am o sursa bunicica de teava de inox).
Stiu pe cineva care a pus kevlar si sà imbunatatit insa momentan are turbina sock ... poti incerca daca e ieftin
Pentru intercooler trebuie sa vad, nu este problema in fata electroventilatoarelor , este flow destul sa raceasca tot iar pentru pret trebuie sa vad locul care il ai si necesarul de coturi pentru traseu ...
Pentru intercooler trebuie sa vad, nu este problema in fata electroventilatoarelor , este flow destul sa raceasca tot iar pentru pret trebuie sa vad locul care il ai si necesarul de coturi pentru traseu ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
Am nevoie de un pret la manopera (teva+coturi aduc eu). Daca stii cat de cat spatiul pe care il are Berlingo 1 in fata, iti cam dai seama de dimensiunile intercoolerului (stiu pe cineva in Brasov care face orice radiatoare la comanda....dar e cam scump pt bugetul meu).
Tu, care mesteresti "citronele" poate stii de pe ce model s-ar potrivi ceva la mine. O sa merg zilele astea la cineva sa vad niste intercoolere (sa le masor) si poate ma indrumi si pe mine catre intercooleru' potrivit
Mda...parca as incerca disc cu kevlar ...
Poate trec intr-un weekend pe la tine (de obicei mai plec in we' la niste rude langa Campina)
Tu, care mesteresti "citronele" poate stii de pe ce model s-ar potrivi ceva la mine. O sa merg zilele astea la cineva sa vad niste intercoolere (sa le masor) si poate ma indrumi si pe mine catre intercooleru' potrivit
Mda...parca as incerca disc cu kevlar ...
Poate trec intr-un weekend pe la tine (de obicei mai plec in we' la niste rude langa Campina)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern