Pagina 1 din 1
pornire greoaie dimineata
Scris: Joi 28-Oct-2010 21:52
de GGL_SB
Salut la toata lumea.
Am cumparat un Citroen Berlingo in aprilie din Germania.
Este cu motor de 1,4 benzina, 75 cp, AC fara ABS din 03.1997.
Am montat GPL.
Toate bune. de vreo 2 luni si jumate porneste tot mai greu dimineta, sau mai bine zis daca
sta mai mult de 4 -5 ore nefolosit. Dau si de 10 ori la cheie timp de 10 secunde pana sa porneasca.
Daca a pornit si se incalzeste putin porneste la 'sfert de cheie'.
La tester nu se observa nimic ca fiind eronat
De 2 saptamani este la un mecanic care s-a incumetat sa se apuce de ea. Alti sau uitat si nu s-au apropiat.
Am schimbat:
- buji NGK cu 2 electrozi,
- fise noi,
- motoras relantiu - la indicatia mecanicului.
- bobina de inductie - La indicatia mecanicului,
- acum 2 zile Mecanicul - m-a pus sa cumpar o rampa completa de injectoare.
TOT NU PORNESTE
Sunt disperat, ajung sa cheltui mai mult decat atunci cand am cumparat-o! Ii dau foc!!!!
Ma poate ajuta cineva cu sfaturi si sugestii?
MULTUMESC
Scris: Vin 29-Oct-2010 10:11
de khan
dar cum invirte electromotorul? dupa pornire merge ok? nu se plafoneaza pe la o anume turatie? nu da in nas?
Scris: Vin 29-Oct-2010 12:08
de GGL_SB
Electromotorul invarte bine, normal, nu se plafoneaza.
Motorul are compresie buna, 200.000 km
Scris: Vin 29-Oct-2010 21:50
de khan
atunci nu prea are logica. nu cumva se aprinde becul cu cheia in bord, semn ca imobilizatorul nu recunoste cheia?
Scris: Sâm 30-Oct-2010 07:00
de sorin.
Daca este instalatie de gaz cu mixer, are o defectiune vaporizatorul, si dupa ce opresti motorul se acumuleaza incet da sigur gaz in admisie, si la pornire este inecata. Mergi o ora numai pe benzina, apoi dimineata o pornesti tot pe benzina, sau mai bine inchizi butelia pt. 2-3 zile si vezi cum porneste.
Scris: Sâm 30-Oct-2010 08:10
de GGL_SB
Cheia e ok, nu se aprinde nimic in bord. Dupa ce a pornit odata si functioneaza cateva secunde masina porneste la sfert de cheie. Desi motorul nu reuseste sa se incalzeasca deloc. Bateria are 8 luni, e buna.
Ce sonde, senzori mai sunt actvi la pornire? Si care sunt influentati de benzina si temperatura motorului.
Pe rampa de injectoare trebuie sa fie o anumita presiune? Ce face acea presiune?
Scris: Sâm 30-Oct-2010 08:14
de GGL_SB
Mecanicul a anula instalatia de gaz, provizoriu.
Multumesc, intradevat simtomele sunt ca si o masina inecata la prima pornire.
Cum opresc butelia?
Scris: Sâm 30-Oct-2010 16:35
de sorin.
Are un robinet pe teava ce iese din ea.
Scris: Dum 31-Oct-2010 22:30
de GGL_SB
Am oprit butelia, am scos chiar si furtunele de la injectoare.
Am schimbat sonda de temperatura apa.
NU PORNESTE LA RECE!!!
Cred ca are foarte multa benzina in amestec, deoarece miroase tare a benzina, la esapament. Poate ca acest
surplus de benzina o si ineaca la pornire.
Ce mai poate fi? Ceva mecanic? Supape, ........ Distributie (dinti sariti in curea)......
Scris: Lun 01-Noi-2010 12:08
de khan
bujiile cum arata dupa ce incerci sa pornesti? daca sint excesiv de ude nu prea ai sanse sa porneasca. ma gindesc in cazul asta ca e o problema de injectie-injectoare, probabil ca in 200.000 de km nu le-a curatat nimeni
Scris: Lun 01-Noi-2010 21:11
de GGL_SB
Dar am pus o rampa cu injectoare de pe o masina care functiona bine.
Si nici cu aceasta rampa nu porneste la rece.
Injectoarele intradevar nu pulverizeaza, dupa cum spune mecanicul, mai mult PICA-PICA.
Scris: Vin 05-Noi-2010 19:15
de GGL_SB
S-a reusit sa se citeasca parametri la rece, iar timpul de injecti este de 40 ml secunde la rece si de 4,5 ml secunde la cald.
Ce face ca sa am acesti timpi foarte mari?
Care componenta din motor influenteaza acest lucru?
Multumesc anticipat!
Scris: Vin 05-Noi-2010 21:35
de khan
ce ai scris tu aici nu prea are logica. informatia aia inseamna mililitri pe secunda, e o masuratoare volumetrica, nu timp de deschidere al injectoarelor. eu insist ca injectoarele alea scapa mult din cauza ca pisa si uda bujiile. cele pe care le-ai pus de proba stii sigur ca erau ok? erau identice?