Mersul turat curata turbina, toba, etc? Sau necesita service?
Cum pot sa-mi dau seama daca e ceva grav?
ITP la 2 ani..
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 133
- Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
- Localitate: Cluj
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 133
- Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
- Localitate: Cluj
- Contact:
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
incerca si cateva reprize macar la 4000 rpm, daca nu chiar 4500 rpm ..:)
nu strica ..
eu o urca pe a mea, in ciuda varstei, de destule ori pana la 4200 rpm ..
asa ca ..:)
nu strica ..
eu o urca pe a mea, in ciuda varstei, de destule ori pana la 4200 rpm ..
asa ca ..:)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- pasionat
- Mesaje: 133
- Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
- Localitate: Cluj
- Contact:
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
bogdan78 scrie::) sunt de acord.
Este insa important de subliniat ca mersul subturat aduce economie de combustibil.
Da. Cu conditia sa nu accelerezi ;)
Si cu ce ma incinta ca fac o mica economie daca distrug turbina si catalizatorul/filtrele?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Da, probabil ca asa este. Oricum eu merg de multe ori subturat si pana acuma din 98 de cand merg pe masini cu catalizator nu am stricat nici unul, Turbina nu am decat de vro 9 luni si deocamdata este ok.
Sa nu se inteleaga gresit, imi place sa merg usor subturat, dar nu imi place sa aud motorul trepidant de la prea subturat, deasemenea can intru in trafic, cand depasesc sau pe drum virajat o ridic cat mai mult in ture. Dar pe drum drept, cand nu ma incurca si cand nu incurc pe nimeni, imi este mai comod sa nu schimb viteza chiar daca ajunge la 1200ture.
A..si mai merg cu masina supraturata cand am nervi:)...ma calmeaza.
Sa nu se inteleaga gresit, imi place sa merg usor subturat, dar nu imi place sa aud motorul trepidant de la prea subturat, deasemenea can intru in trafic, cand depasesc sau pe drum virajat o ridic cat mai mult in ture. Dar pe drum drept, cand nu ma incurca si cand nu incurc pe nimeni, imi este mai comod sa nu schimb viteza chiar daca ajunge la 1200ture.
A..si mai merg cu masina supraturata cand am nervi:)...ma calmeaza.
-
- pasionat
- Mesaje: 133
- Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
- Localitate: Cluj
- Contact:
Asa ma gandesc si eu, ca fiecare constructor se gandeste cum sa faca masina mai fiabila indiferent de stilul de condus. Singurele recomandari sunt cele cu privire la condusul economic.
Chestii de genul, schimba doar cu piese originale, efectueaza intretinerea periodica la timp, recicleaza, nu conduce sportiv cu tot ce include si aici ar intra si mersul prea turat.
Pe de alta parte stiu ca lucrurile astea cu nu conduce sportiv pentru economie de carburant le baga pentru ca ii obliga sistemul de mamagement al calitatiii, si ar fi nevoiti sa scrie asta chiar daca ar stii ca turbina se duce mult mai repede daca se merge la turatii joase.
In plus daca as fi cu masina in ultimul an de garantie si pica turbina, nu ar putea sa imi spuna nici un service..Nu o schimb domne ca ai mers cu ea subturat si ai stricat-o:)
Chestii de genul, schimba doar cu piese originale, efectueaza intretinerea periodica la timp, recicleaza, nu conduce sportiv cu tot ce include si aici ar intra si mersul prea turat.
Pe de alta parte stiu ca lucrurile astea cu nu conduce sportiv pentru economie de carburant le baga pentru ca ii obliga sistemul de mamagement al calitatiii, si ar fi nevoiti sa scrie asta chiar daca ar stii ca turbina se duce mult mai repede daca se merge la turatii joase.
In plus daca as fi cu masina in ultimul an de garantie si pica turbina, nu ar putea sa imi spuna nici un service..Nu o schimb domne ca ai mers cu ea subturat si ai stricat-o:)
-
- pasionat
- Mesaje: 133
- Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
- Localitate: Cluj
- Contact:
Am facut cam 400 km cu aditiv de curatare (ceva de la Petrom la 40 RON)
Abia acum incep sa simt ca merge mai bine. I-am si dat in goarna pana la 4000 de ture la drum intins (vreo 20 km).
Parca nu ma lasa sufletu sa il turez asa tare.
La plinu' urmator mai bag o tura de aditiv, dupa aia il las in pace o perioada.
Abia acum incep sa simt ca merge mai bine. I-am si dat in goarna pana la 4000 de ture la drum intins (vreo 20 km).
Parca nu ma lasa sufletu sa il turez asa tare.
La plinu' urmator mai bag o tura de aditiv, dupa aia il las in pace o perioada.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187674
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern