Pagina 1 din 2
Am pus hydraflush
Scris: Joi 19-Mai-2005 10:27
de Ford_V6
Am facut schimbul de ulei cu Hydraflush azi dimineata . . . . dupa asta si dupa o aerisire masina pare ca lanseaza mult mai bine la gropi si este mai confortabila . . . . dupa 50 km diravi-ul si-a redus simtitor fasaitul iar pompa de frana nu mai fasaie deloc . . . asta dupa 100 km . . . . revin cu date odata cu parcurgerea altor km ;)
Scris: Joi 19-Mai-2005 11:58
de nicum
Din experienta mea si a celor care au mai folosit hydraurincage, efectele sint cam urmatoarele:
- suspensia e mai moale, pentru ca lichidul respectiv e mai subtire
- desi eu nu am patit nimic, unii dintre membrii clubului au acuzat hydraurincage de defectarea unor componente cum ar fi dozatorul de frina.
Iti recomand:
- ca la stationare sa "scufunzi" masina, iar la pornire sa o lasi pe inaltime normala. In felul asta creste cantitatea de ulei care circula prin filtrele rezervorului
- sa cureti filtrele rezervorului la fiecare 500km. Vei fi surprins cita mizerie/mil vei gasi acolo
- sa nu tii uleiul mai mult de 2000de km (datorita vechimii masinii), desi pe bidon scrie maxim 5000
- sa mai arunci o privire pe dedesubt, din cind in cind, pentru a depista eventuale scurgeri.
Scris: Joi 19-Mai-2005 14:02
de paco
Unul dintre "nemultumiti" am fost eu. Aveam probleme cu dozatorul de frana, ramanea usor gripata frana, iar dupa ce am pus lichid de curatare, se bloca mai abitir! Asta pentru ca lichidul acela e mai subtire. Nu am observat nici o inmuiere a suspensiei, sau eram atat de stresat de dozator ca nu am remarcat. Am aruncat dracia afara dupa 250 de km si de atunci nu-mi mai trebuie. As cataloga-o ca frectie la piciorul de lemn, cel putin in cazul meu (masina de 20 de ani, piese cu probleme etc.)!
Cred ca era suficient sa demontez borcanul verde si sa curat sitele, a iesit destula mizerie pe acolo...Oricum, perfectiunea nu s-a inventat!
Ma bucur sa aflu ca altii sunt multumiti, e semn ca au, per total, masini mai bune...
Scris: Vin 20-Mai-2005 16:04
de eugenro2001
Pentru cei care se intreaba de ce trebuie folosit Hydraflush sau de ce nu este intotdeauna eficient.
Daca LHM-ul nu a fost schimbat mult timp, in componentele sistemului hidraulic se aduna mizerie. Iata cum arata un corector murdar:


Cred ca acum este destul de clar de ce se schimba radical comportamentul suspensiei, al franelor, etc. dupa utilizarea lichidului de curatare.
Scris: Vin 20-Mai-2005 17:48
de paco
Eugen,
Imaginea e destul de "clara", dar nu se poate curata instalatia schimband pur si simplu lichidul LHM? Adica, schimbarea acestuia nu antreneaza si mizeria pe care ne-ai aratat-o tu acolo?
Scris: Vin 20-Mai-2005 18:33
de MARIAN
Te rog sa ma crezi ca uneori nici macar Hydraflush nu curata mizeria care se acumuleaza de atatia ani acolo.
Asa cum ai spus nu este un lichid minune trebuie folosit regulat dupa schimburi ca la carte de LHM si tot asa.Problemele care apar dupa folosirea acestui lichid nu sunt din cauza lui ci doar pt. ca acele piese erau deja uzate dar din cauza mizeriei nu curgeau(gaurile sunt obturate) dar asta nu inseamna ca lucrau cum trebuie.
Scris: Lun 23-Mai-2005 13:16
de eugenro2001
Mizeria care se vede in imaginile atasate este ceva ce se aduna in instalatie indiferent daca se schimba sau nu LHM-ul la timp. Doar ca in cazul schimbarilor la termen si a folosirii Hydraurincage sau Hydraflush (tot aia doar ca spus in franceza sau in in engleza), se aduna mai greu.
Totusi, ceea ce se vede in imagine este o instalatie hidraulica neingrijita.
Mizeria este antrenata de fluxul de LHM si actioneaza ca o pasta abraziva, grabind uzura. Elementele instalatiei hidraulice sunt confectionate cu tolerante de ordinul micronilor.
Pentru cei interesati, am pus pe ftp trei documente in folderul Diverse.
Citroen - 40 Ans de hydraulique
Citroen - Le micron en serie
Hydraulics
P.S. Am pus si niste filmulete in sectiunea de Publicitate, folderul GSA.
Scris: Lun 23-Mai-2005 18:36
de paco
Aoleo, ma faceti sa fug de hidraulica! Putine Citroenuri cred eu ca au avut in Ro parte de schimbare la timp a LHM-ului, plus curatare cu lichidul cu pricina!
Imi vine sa rad cand imi amintesc o faza traita la Ciocarlan in service. Venise un lautar cu un BX care nu semana deloc cu un Citroen! Era totalmente diferit, faruri de Dacie, daramat pur si simplu, iar "hidraulica" functiona cu motorina! Omul, negricios si simpatic, declara ca e foarte multumit! Dar mecanicii zambeau, hidraulica lui curgea pe la toate cheile, trebuiau sa-i spele matzele si sa-i bage LHM! Ma intreb ce reactie ar fi avut lautarul cu pricina (avea un contrabas in masina de toata frumusetea!) la citirea informatiilor despre Hidraurincage!!!

Scris: Mar 24-Mai-2005 08:39
de nicum
paco... pentru lautarul cu pricina si altii asemena, dacia e cea mai buna masina. Exemplul dat de tine, nu cred ca e relevant, decit pentru exemplificare "asa nu".
Scris: Mar 24-Mai-2005 10:12
de Ford_V6
mai oameni buni desi masina mea arata ca o ruina si cred ca este de departe cea mai daramata de pe aici . . . . nu curge nimic dupa 1000 de km cu hydraflush . . . . nu fasaie nimic . . . . merge super. . . . probabil ca bx-urile voastre sunt mai sensibile ca tancul meu de Cx.
Scris: Mar 24-Mai-2005 10:36
de nicum
Din punctul de vedere al hidraulicii, CX-ul sta mai bine, desi are in comun anumite componente cu BX-ul. Se pare insa ca ordinea in care sint insirate ele e un pic diferita fata de BX. Spre exemplu, eu nu am auzit cazuri de CX-uri sau SM care sa nu se scoale (spre exemplu, ca asta a fost problema la mine).
Tot la fel de adevarat e faptul ca BX-urile sint mult mai raspindite si deci e normal sa fie mai multe probleme cu ele.
Scris: Mar 24-Mai-2005 10:39
de Ford_V6
plus ca la Bx este combinatia nefericita dintre McPherson si hidraulica

Scris: Mar 24-Mai-2005 14:33
de paco
Asa e, BX-ul nu e nici cal, nici magar, adica nici CX, nici Peugeot 405. Pe mine treaba asta ma cam enerveaza, ca nu e leganat ca un CX, plus ca tremura si se zgaltaie bordul incredibil. Nu am vazut masina mai sensibila la mersul pe piatra cubica, desi se spune ca suspensie e mai buna...Dar se comporta mai groaznic ca o Dacie! Sau numai a mea...?
Scris: Mar 24-Mai-2005 15:45
de nicum
Intr-adevar pe piatra cubica, zgomotul in interior e mai mare decit la o dacie, dar asta pentru ca lichidul hidraulic "ajuta" la transmiterea vibratiilor in caroserie. Acum n-am mers si cu dacia si cu BX-ul, dar impresia mea asta e. Insa domnule mult prea critic paco, suspensia hidraulica are facilitati pe care o suspensie de tabla nu le va avea in veci. Ai criticat BX-ul si suspensia hidraulica, dar tot tu ai spus ca esti la al 5-lea BX. Ce sa credem despre tine ca esti masochist? Daca n-ai aflat pina acum, iti mai spun eu inca o data: masina perfecta nu exista, nu o mai cauta.
@ford_v6: din cite stiu eu, la toate Citroen-urile hidraulice exista mcpherson, cu exceptia lui CX (si poate GSA). Dar daca ne gindim bine nici nu e nevoie, pentru ca amoritizarea se face in alta parte...

Scris: Mar 24-Mai-2005 17:09
de paco
Stai, domnule, n-are voie omul sa zica ceva critic de BX, ca il impusti cu carabina!
Uite, eu nu pricep cum niste maestri ai suspensiilor ca cei de la Citroen n-au gasit o solutie sa nu mai zangane ca un ceas vechi pe piatra cubica si, in general, pe gropi! Ce, ei nu stiu ca Romania e plina de gropi? Pe drum lin merge ca barca, dar...mai toate masinile merg bine pe drum lin, insa pe gropi BX-ul e inferior, ti se rupe inima de zgomotele pe care le face.
Acuma, pot sa zic si de VW: chiar si pe drum bun, daca n-ai noada (scuzati) antrenata, te omoara! Si e considerata superioara ca masina, per total!