DE VANZARE..... merita restaurata masinuta asta?
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
DE VANZARE..... merita restaurata masinuta asta?
scriu aici pentru ca cred ca e cel mai indicat;
un amic are un cx refflex 2200 diesel;
masina este fabricatie in 1979 si este modelul cu narrow track; motorul este acum de 2500, tot diesel, merge impecabil, are AC (pus de noi de la un ford ), caruta merge binisor, dar are probleme de rugina; are cea mai confortabila suspensie dintre toate masinile cu care am mers, inclusiv cx-uri, iar ca termen de comparatie a mea parca e de WRC pe langa aia;
cisti jgr si lucian au vazut-o si pot sa spuna ei cam cum era suspensia, cel putin din cate au apasat pe ea cu mana; eu cunosc masina de 10 ani, amicul o are cam din 94-95 si de cand o stiu m-am plimbat extraordinar de mult cu ea; pot sa spun ca m-a impresionat cel mai mult dintre toate masinile cu care am mers, si in ciuda faptului ca are o droaie de probleme, este inca o placere sa mergi cu ea la dum; credeti-ma ca nu simte absolut nimic din denivelarile drumului, si pluteste de-a dreptul.
acum ideea este in felul urmator; modelul este foarte rar, iar pentru o reparatie capitala, este nevoie de ceva resurse banesti; intrebarea mea este: credeti ca merita sa ne apucam sa o restauram complet, asa cum a fost ea odata?
un amic are un cx refflex 2200 diesel;
masina este fabricatie in 1979 si este modelul cu narrow track; motorul este acum de 2500, tot diesel, merge impecabil, are AC (pus de noi de la un ford ), caruta merge binisor, dar are probleme de rugina; are cea mai confortabila suspensie dintre toate masinile cu care am mers, inclusiv cx-uri, iar ca termen de comparatie a mea parca e de WRC pe langa aia;
cisti jgr si lucian au vazut-o si pot sa spuna ei cam cum era suspensia, cel putin din cate au apasat pe ea cu mana; eu cunosc masina de 10 ani, amicul o are cam din 94-95 si de cand o stiu m-am plimbat extraordinar de mult cu ea; pot sa spun ca m-a impresionat cel mai mult dintre toate masinile cu care am mers, si in ciuda faptului ca are o droaie de probleme, este inca o placere sa mergi cu ea la dum; credeti-ma ca nu simte absolut nimic din denivelarile drumului, si pluteste de-a dreptul.
acum ideea este in felul urmator; modelul este foarte rar, iar pentru o reparatie capitala, este nevoie de ceva resurse banesti; intrebarea mea este: credeti ca merita sa ne apucam sa o restauram complet, asa cum a fost ea odata?
Ultima oară modificat Joi 18-Oct-2007 21:21 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
merita restaurata masinuta asta?
Tocmai bine, cand va fi gata va fi si masina istorica.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
sorin. scrie:
Nu se ia in considerare ultimul an de productie al modelului?(in cazul nostru 1990)
Am mai zis, este vorba de tipul de vehicul, nu modelul. In cazul de fata modelul este Cx, iar tipul este Reflex 2200 diesel
"Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecutã de la Încetarea fabricaÞiei tipului respectiv de vehicul (care a utilizat acelaºi tip de caroserie ºi acelaºi tip de motor) este de cel puÞin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate ºi reconstruite, sens În care deÞinãtorii lor vor obÞine un atestat de vehicul istoric, emis de cãtre autoritatea naÞionalã a FIVA (FederaÞia InternaÞionalã a Vehiculelor Istorice) În România, Retromobil Club România. Pentru vehiculele istorice, Registrul Auto Român elibereazã CIV dacã vehiculul deÞine un atestat de vehicul istoric ºi dacã el corespunde În ceea ce priveºte verificarea stãrii tehnice, având În vedere caracteristicile tehnice de la data fabricaÞiei. Registrul Auto Român menÞioneazã În CIV eliberate vehiculelor istorice textul "Vehicul istoric". Totuºi, dacã Registrul Auto Român constatã cã un vehicul cu atestat de vehicul istoric nu Îndeplineºte condiÞiile necesare pentru Încadrarea În aceastã categorie, nu elibereazã CIV. De asemenea, tot pe baza atestatului de vehicul istoric se va Înscrie textul "Vehicul istoric" ºi În CIV deja eliberate pentru vehiculele istorice Înmatriculate În România."
Oricum, mi-a mai confirmat cineva ca este asa
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Uite aici oglinda originala, in caz ca nu o are:
http://cgi.ebay.co.uk/Alter-CIPA-Ruecks ... dZViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/Alter-CIPA-Ruecks ... dZViewItem
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@dj01fad: ca sa iti raspundem corect, ar trebui sa ne dai si niste poze. Acum strict din considerente financiare (incadrare ca vehicul istoric) se merita. Uita-te atent la masina si vezi ce parti ar necesita inlocuire. Scrie-le pe hirtie si la sfirsit fa totalul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum scrie:Uita-te atent la masina si vezi ce parti ar necesita inlocuire. Scrie-le pe hirtie si la sfirsit fa totalul.
@Nick: Totalul ala il inmultesti cu 3, si cam pe acolo va fi suma.
Stiu eu ce zic...si sti si tu ca e asa
Eu cred ca mai degraba vreti sa aduceti masina aia in stare cat mai buna. Sa o "ridicati". Ar fi frumos daca ar ajunge sa fie si barem in stilul anilor '70
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
oglinda de stanga e la mine pe masina (temporar pana o pun pe cea de la ford-v6 ), iar cea de dreapta e in garaj; cu sasiul stiu care e treaba, cred ca si al masinii e ok; probleme ar fii cu rugina caroseriei; este ruginita la aripile fata in dreptul colturilor barii, la podele in fata cat si in spate, la praguri dar nu mult, ceva ceva prin portbagaj, si putin pe la stalpii din fata (va poate explica dan popa pe unde ca si el a avut aceeasi problema la cea alba); usile sunt toate de seria 2, dar sunt bune, portbagajul este terminat (aici poate ne ajuta tot dan popa ), trebuie schimbat diravi, dozatorul pt ca a inceput sa fasaie (cred ca era si cazul dupa 28 de anisori); ar mai fi detalii dar nu prea imi vin in minte acum; masina arata cam asa:
P.S. pozele sunt de anul trecut dar situatia e neschimbata;
[img][img]http://img213.imageshack.us/img213/6519/cxverdenm5.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img204.imageshack.us/img204/937/cxverde2se2.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img204.imageshack.us/img204/1636/cxverde3uj4.th.jpg[/img][/img]
P.S. pozele sunt de anul trecut dar situatia e neschimbata;
[img][img]http://img213.imageshack.us/img213/6519/cxverdenm5.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img204.imageshack.us/img204/937/cxverde2se2.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img204.imageshack.us/img204/1636/cxverde3uj4.th.jpg[/img][/img]
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Culoarea sigur nu e originala.
Oglinzile trebuie schimbate, trebuie de aluminiu cum este cea din link-ul pus de mine.
Bandourile ar trebui sa vorbesti cu FordV6 sa le iei de pe CX-ul dezmembrat pt ca sunt de seria 1.
Ornamentele de la ramele geamurilor si cele de la C-pilar trebuie sa fie inox/argintii.
Proiectoarele trebuie mutate la locul lor, mai in exterior.
Aproape sigur Reflex are duze de spalator parbriz pe capota nu pe bratul stergatorului.
Eleronul nu are ce cauta pe masina asta.
La fel pragurile de plastic.
Caut o poza cu un Reflex in stare originala si o pun aici.
Oglinzile trebuie schimbate, trebuie de aluminiu cum este cea din link-ul pus de mine.
Bandourile ar trebui sa vorbesti cu FordV6 sa le iei de pe CX-ul dezmembrat pt ca sunt de seria 1.
Ornamentele de la ramele geamurilor si cele de la C-pilar trebuie sa fie inox/argintii.
Proiectoarele trebuie mutate la locul lor, mai in exterior.
Aproape sigur Reflex are duze de spalator parbriz pe capota nu pe bratul stergatorului.
Eleronul nu are ce cauta pe masina asta.
La fel pragurile de plastic.
Caut o poza cu un Reflex in stare originala si o pun aici.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
in orice caz, o sa fac tot posibilul sa ajung cu ea la bucuresti duminica sa o vedeti si voi. pune poza eugen, daca ai . tin prea mult la masina aia si mi-ar parea rau de ea sa mearga la programul rabla, chiar si pt un C5 ce isi doreste proprietarul
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187760
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos