Duminica dimineata, prin satul Vladeni...si bum
Nu am patit nimic, nici macar nu am pierdut catusi de putin controlul. Aveam 50-60 Km/h, in curba la dreapta. S-a simtit cum brusc masina se coboara si incepe sa traga stanga, tot mai puternic
Nu s-a simtit nimic in volan. O fi de la diravi ?
Oare se poate repara cauciucul ?
Facui o pana...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
vldst scrie:Cati km aveai cu cauciucul ala? L-ai luat de nou, second-hand sau resapat? Ce marca?
Cauciucul a fost SH, luat anul trecut - Michelin MXV 195/70/14
Am luat 4 pneuri de la SH (cu asta cu tot), dar celelalte 3 de pe masina arata foarte bine dupa 10.000 de km
Dupa cam 2000 de km, "explodatul" a inceput sa arate ceva uzura pe partea interioara a caii de rulare (uzura care s-a accentuat). Pana acum nici unul din pneurile folosite de mine nu s-a uzat inegal. Anul trecut, cu masina pe rampa, am vazut mici crapaturi de suprafata. Cred ca era imbatranit...
Intentionam sa il schimb dar a decedat teatral inainte
Probabil ca si varsta caciucului a avut un cuvant de spus. Pe langa numarul de km acumulati de un cauciuc, e importanta si varsta lui. E bine ca la 3-4 ani sa fie schimbate cauciucurile, indiferent de rulajul lor.
Pe de alta parte, daca spui ca celelalte cauciucuri arata bine, dar cel explodat prezenta semne de uzura inegala, ar fi fost bine sa faci o echilibrare a rotilor si sa verifici geometria rotilor de pe puntea fata.
Pe de alta parte, daca spui ca celelalte cauciucuri arata bine, dar cel explodat prezenta semne de uzura inegala, ar fi fost bine sa faci o echilibrare a rotilor si sa verifici geometria rotilor de pe puntea fata.
La gsa, si cel mai probabil si la restul cu hidraulica exista niste regulatoare de inaltime (nu imi dati in cap daca se cheama altfel), a caror rol este de pastrare a stabilitatii exact in situatii dinastea.Presupun ca la viteze mult mai mari decat cea pe care o aveai tu se comporta cam tot la fel, pe cand intr-o masina cu suspensii de tabla....mai bine nu ne mai gandim la dinastea...
Cat despre cauciuc...sunt de acord cu eugen
eugenro2001 wrote
Cat despre cauciuc...sunt de acord cu eugen
eugenro2001 wrote
Se repara cu Poxipol si spuma poliuretanica
Ultima oară modificat Mie 28-Feb-2007 18:49 de către low, modificat 1 dată în total.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu ai simtit nimic si nu ai pierdut controlul din cauza de DIRAVI. La o masina cu suspensii si directie normale, putea fi mai rau. Unui amic i-a explodat un cauciuc pe spate la dacie la 60 la ora si a ajuns in copac.
Probabil cauciucul ala s-a uzat inegal din cauza unghiurilor proaste pe partea aia. Iar cind ai luat curba, ti-a exlpodat cauciucul de pe exteriroul virajului, adica pe partea pe care se lasa masina. Si cum CX-ul e greu pe fata si cauciucul era slabit, a facut poc. Nu are a face cu faptul ca era SH.
Avind in vedere ca ai CX si DIRAVI, lucrurile sint un pic mai complicate. Si la o masina cu directie normala, pot sa fie unghiurile proaste si masina sa nu traga in lateral. Tu ai DIRAVI si asta poate compensa eventualele tendinte de abatere ale rotii.
Probabil cauciucul ala s-a uzat inegal din cauza unghiurilor proaste pe partea aia. Iar cind ai luat curba, ti-a exlpodat cauciucul de pe exteriroul virajului, adica pe partea pe care se lasa masina. Si cum CX-ul e greu pe fata si cauciucul era slabit, a facut poc. Nu are a face cu faptul ca era SH.
Avind in vedere ca ai CX si DIRAVI, lucrurile sint un pic mai complicate. Si la o masina cu directie normala, pot sa fie unghiurile proaste si masina sa nu traga in lateral. Tu ai DIRAVI si asta poate compensa eventualele tendinte de abatere ale rotii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cred ca masina m-a ajutat, dar nu atat prin faptul ca are suspensii hidro si diravi, ci datorita faptului ca este mecanic in stare buna. Adica nu am jocuri si uzuri, iar per ansamblu masina este "inchegata"
Am totusi un regret: ca nu am mai mers cateva zeci de metrii (incet in treapta I), ca sa scot cauciucul cu totul de pe janta
Am totusi un regret: ca nu am mai mers cateva zeci de metrii (incet in treapta I), ca sa scot cauciucul cu totul de pe janta
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca va mai aduceti aminte cand am venit eu la intalnire prin aprilie 2006, am avut o problema cu un cauciuc care era si aproape nou, la care sarise o buna bucata din suprafata de rulare si a facut ditamai galca pe vertical; faza tare e ca era tot michelin; sa fie vreo coincidenta cumva???
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187760
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos