Pagina 1 din 8
Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate
Scris: Joi 15-Iun-2006 17:19
de motor
probleme cu cx25 TRD din 1986 (pe volan scrie pallas, dar dupa cum am citit pe forum pallas sunt doar pana in 85)....
imi curge fff mult ulei.. adica mult... lasa dara...
baia de ulei nu e sparta, si curge mult prea mult ca sa fie de la garnitura...
ma gandesc ca ar putea fi de la un simering sau ceva...
ma poate ajuta cineva ? se poate face ceva fara sa scot motorul ?
e destul de greu sa gasesc un mecanic care sa vrea sa o repare...s-au trezit toti peste noapte mecanici de bmw si mercedes...
Scris: Joi 15-Iun-2006 17:26
de MARIAN
Cam pe unde lasa pata de ulei?In fata,spatele sau una din lateralele motorului.
Scris: Joi 15-Iun-2006 17:36
de motor
pai uleiul se prelinge si se formeaza picatura pe coltzul dreapta-spate al capacului baii de ulei... nu am reusit sa imi dau seama de unde vine (efectiv nu se vede)
Scris: Joi 15-Iun-2006 17:50
de MARIAN
Esti destul de "zgarcit" in ceea ce privesc informatiile.
Dreapta spate- cred ca te referi la partea dinspre cutie;De unde se prelinge ca doar nu apare brusc acolo? Vine cumva de la filtru de ulei, de la distributie,turbina este umeda(de ulei), pe electromotor etc?
Scris: Joi 15-Iun-2006 17:53
de motor
pai nu ca sunt eu zgarcit, dar nu-s asa de priceput cum mi-as dori...
nu am putut "urmari" uleiul... adica nu se vede de unde vine... eu ma gandesc ca ar fi de undeva de la distributie... nu cred ca e de la filtrul de ulei... de la turbina nu este...
si masina porneste, merge etc
Scris: Joi 15-Iun-2006 18:00
de MARIAN
eu ma gandesc ca ar fi de undeva de la distributie...
Da aparatorile de la distributie jos si vezi daca ai ulei acolo.
Scris: Vin 16-Iun-2006 01:58
de dj01fad
din putinele informatii pe care le-ai dat (dreapta spate) as putea suspecta un simering si acela fiind de la arbore mai probabil in partea cu distributia; in orice caz trebuie sa scoti motorul ca sa remediezi defectul si daca tot o faci iti recomand sa cumperi tot setul de garnituri care costa undeva intre 100-125 euro. bafta!
Scris: Vin 16-Iun-2006 16:41
de MARIAN
in orice caz trebuie sa scoti motorul ca sa remediezi defectul
Daca e vreun simering de la distributie nu este necesar sa dea motorul jos.
Scris: Vin 16-Iun-2006 16:48
de dj01fad
nu stiam ca se pot schimba simeringurile fara sa scoti motorul si nici nu am incercat, dar oricum cred ca e mai simplu sa se faca operatia cu el jos; eu l-am scos ca am preferat sa nu ma chinui si oricum am schimbat tot setul de simeringuri si garnituri, si asta ii recomand si lui ca sa nu mai aiba probleme de genu asta.
Scris: Lun 19-Iun-2006 16:28
de motor
mda... se pare ca tot de la baia de ulei era...
tampoanele de la motor s-au uzat de tot (nu mai era cauciuc aproape deloc) si s-a frecat baia de ulei de sasiu pana a crapat...
acum intrebare : de unde iau tampon de cx ??
Scris: Lun 19-Iun-2006 17:34
de dj01fad
nu pricep cum ai reusit sa mergi cu ea de a ajuns sa nu mai aiba deloc cauciuc acolo... nu ai simtit ca vibreaza??
incearca si uita-te pe
www.cx-basis.de, sau daca vrei cauta-l pe Dl. Dulacioiu care e reprezentant in Romania; ar trebui sa ii gasesti numarul de telefon la linkuri si adrese utile. oricum consta in jur de 70-80 euro iar modificare nu te sfatuiesc sa incerci sa faci ca dai in altele.
Scris: Lun 19-Iun-2006 17:35
de dj01fad
uitasem.... ce anume s-a spart la baie? baia propriu-zisa sau capacul de jos?
Scris: Lun 19-Iun-2006 18:23
de MARIAN
Tampon gasesti la
CX-Basis.Daca nu te-a speriat pretul si esti hotarat sa cumperi unul, ia legatura cu
Dulacioiu
uitasem.... ce anume s-a spart la baie? baia propriu-zisa sau capacul de jos?
Cred ca i s-a spart baia mare

Scris: Lun 19-Iun-2006 23:22
de motor
s-a spart baia propriu-zisa...
nu stiu ce sa zic, e cam mare pretul... chiar nu stiu.. nu poate fi improvizat in vruen fel, dat la turci piesa de metal si turnat cauciucul ?
masina nu am condus-o eu, a condus-o frati-miu, care am impresia ca a mers pe ideea sa o strice pe asta ca sa ii ia parintii alta :| si acum eu trag dupa el... fmm...
Scris: Mar 20-Iun-2006 11:58
de dj01fad
eu am turnat de vreo 3 ori si o singura data l-a nimerit aproape bine. este vorba ca nu ii gaseste compozitia buna a cauciucului si vibreaza. dupa asta m-am enervat asa de tare ca aruncasem 1 mil pe geam si am cumparat unul nou, si am scapat de probleme.
daca chiar vrei sa torni sa ii zici aluia de il face sa il faca din cauciuc moale si foarte elastic. de reusit o sa reusasca pina la urma dar e greu de crezut ca din prima.
in legatura cu baia.... cred ca e cam nasol dar se repara. BAFTA!