Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 10-Ian-2007 23:18

arborele motorului, arborele cotit, spune-i cum vrei, e "axul" pe care il invirt bielele + pistoanele si care transmite mai departe miscarea rotativa la cutia de viteze prin intermediul volantei si ambreiajului. mai bine incearca la un service decit sa te apuci singur sa inghesui relantiul in baia cu ulei si sa inceapa sa iti bata culbutorii in manetoane din cauza asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Mie 10-Ian-2007 23:25

Aia nu este axa cu came??

Pai la un service oricum nu am cum sa ajung... tre sa verific maine daca nu or fi curelele alea... Dar nu e ciudat sa fi crapat asa dintr-odata ???

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 11-Ian-2007 08:31

motor scrie:Aia nu este axa cu came??

Pai la un service oricum nu am cum sa ajung... tre sa verific maine daca nu or fi curelele alea... Dar nu e ciudat sa fi crapat asa dintr-odata ???


Axa cu came este un alt arbore, care are came :D , si care este folosit la deschiderea supapelor. Are turatia de doua ori mai mica decat a vibrochenului si este antrenat de vibrochen prin cureaua care banuim ca s-a rupt

Genul asta de defectiune apare dintr-o data. Binenteles ca exista uzura care duce la asa ceva, dar nu se manifesta printr-un mod evident (adica nu iti dai seama din functionarea motorului daca urmeaza sa crape curand)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 11-Ian-2007 18:09

eu stiu ca masina asta are curelele schimbate de curand si nu are mai mult de 1000km. acum, daca cel care a facut reparatia nu a analizat rotile dintate sa vada daca au grad pe dinti, sau poate daca chiar el ar fi ciupit vreun dinte, se ajunge inevitabil la ruperea curelei; partea buna este ca @motor are facturi de reparatie pt aceste lucruri de la service, asa ca situatia nu este chiar atat de neagra. oricum, este nasol sa se ajunga aici, mai ales daca este vorba de o gresala de reparatie :x
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Joi 11-Ian-2007 22:11

sau poate sa ros de ceva cureua :( oricume ceva nasol se poate sa se fi intamplat de la curea si altele ....care au agravat situatia dar nu vreau sa ma gandesc la asta :cry:

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Joi 11-Ian-2007 22:12

daca intradevar e o greseala de la service ias impusca :minigun:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 12-Ian-2007 00:57

pai altceva ce sa fie daca curelele erau noi? gresala se numeste si faptul ca nu s-au facut verificari daca ansamblul functioneaza nestanjenit; oricum, sa speram ca e altceva mai putin grav pana una alta.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Vin 12-Ian-2007 22:51

Se pare ca nu sunt f sigur daca la service au umblat si pe acolo ca sa schimbe curelele... Maine o sa desfac capacul acela sa vad mai bine ce si cum...

Revin maine pe dupa amiaza...

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Vin 12-Ian-2007 23:01

trebuia sai intrebi cand ai luat masina ce au facut si ce nau facut ! :!: :cry:

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Sâm 13-Ian-2007 16:32

Da... Am depistat problema...
Intr-adevar cei de la service nu s-au atins de curelele acelea...

Pana acum nu credeam ca e posibil sa se rupa dintii de pe o curea... Cand am dat jos capacul acela, acoperitorul... era plin de zimti rupti si cazuti de pe curea... cureaua in sinea ei era intreaga...

Revin diseara cu poze si cu youtube cu vibrochenul care se invarte singur...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 13-Ian-2007 20:07

:shock: :x :?: pai si tu ai platit ca sa fie schimbate curelele?????????
doamne ce oameni... se mai poate intampla asta si daca se blocheaza ceva (pompa hidraulica sau gripaj la axa cu came).... dar cam mici sansele
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Sâm 13-Ian-2007 23:06

nu se stie niciodata totusi o verificare mai amanuntita nu strica niciodata :idea:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 14-Ian-2007 01:05

revin cu lamuriri: cureaua de distributie se poate rupe; dar, in momentul in care se barbieresc dintii de pe ea, asta inseamna ca a furat unul dintre subansamble un anumit soc; acolo se antreneaza asa: pe cale directa pompa de ulei si axa cu came, iar pe cale indirecta pompa de injectie; daca se bloca pompa de injectie, era mai mult probabil sa se barbiereasca cureaua ei, adica cea mica (asa a patit un cunoscut tot la cx); pe de alta parte se putea bloca pompa de ulei sau axa cu came; daca se bloca axa cu came, este posibil sa fie din cauza ei sau din cauza subansamblelor antrenate de aceasta, iar cea mai probabila este pompa de hidraulica, sau, rulmentul de la compresorul de AC, in cazul in care ai asa ceva; o problema similara se intampla la citroenul SM, rupandu-se LANTUL de distributie la blocarea compresorului de ac; eu de regula merg fara curea la acesta in afara sezonului cald tocmai din acest motiv.
situatia este destul de nasoala, pentru ca au ramas cateva supape deschise si au dat sigur pistoanele in ele; pistoanele de cx diesel sunt destul de tari, asa ca e posibil sa fie ceva la supape, tije si culbutori. in cel mai bun caz scapi doar cu tijele indoite, dar tot trebuie desfacut motorul :(. am scris atat ca sa intelegi despre ce e vorba. daca intr-adevar curelele au fost noi si s-a intamplat asta sansele sunt foarte mari sa se fi intamplat vreun blocaj; in acest caz, monatatorul nu are nici o vina. daca nu sunt schimbate... atunci e alta treaba. oricum, asteptam sa vedem si filmuletul. NU MAI DA LA AUTOMAT :!:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 14-Ian-2007 10:48

are dreptate dj01fad nu mai da la automat ca poti sa agravezi situatia !! Si asa cred ca e destul de grav ! Daca sa rupt o supapa in interior e cam nasol !! :cry:

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Dum 14-Ian-2007 22:14

asa.. pozele...
Imagine
Imagine
cam asa e...
imediat pun si filmulet...
si asta e filmuletul : http://www.youtube.com/watch?v=TUWwPgw0ZQ4 ....
nu-i de bine, nu ? :-ss


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos