Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate

Mesajde motor » Joi 15-Iun-2006 17:19

probleme cu cx25 TRD din 1986 (pe volan scrie pallas, dar dupa cum am citit pe forum pallas sunt doar pana in 85)....
imi curge fff mult ulei.. adica mult... lasa dara...
baia de ulei nu e sparta, si curge mult prea mult ca sa fie de la garnitura...
ma gandesc ca ar putea fi de la un simering sau ceva...
ma poate ajuta cineva ? se poate face ceva fara sa scot motorul ?
e destul de greu sa gasesc un mecanic care sa vrea sa o repare...s-au trezit toti peste noapte mecanici de bmw si mercedes...
Ultima oară modificat Vin 01-Dec-2006 15:30 de către motor, modificat de 2 ori în total.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 15-Iun-2006 17:26

Cam pe unde lasa pata de ulei?In fata,spatele sau una din lateralele motorului.

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Joi 15-Iun-2006 17:36

pai uleiul se prelinge si se formeaza picatura pe coltzul dreapta-spate al capacului baii de ulei... nu am reusit sa imi dau seama de unde vine (efectiv nu se vede)

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 15-Iun-2006 17:50

Esti destul de "zgarcit" in ceea ce privesc informatiile.
Dreapta spate- cred ca te referi la partea dinspre cutie;De unde se prelinge ca doar nu apare brusc acolo? Vine cumva de la filtru de ulei, de la distributie,turbina este umeda(de ulei), pe electromotor etc?

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Joi 15-Iun-2006 17:53

pai nu ca sunt eu zgarcit, dar nu-s asa de priceput cum mi-as dori...
nu am putut "urmari" uleiul... adica nu se vede de unde vine... eu ma gandesc ca ar fi de undeva de la distributie... nu cred ca e de la filtrul de ulei... de la turbina nu este...
si masina porneste, merge etc

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 15-Iun-2006 18:00

eu ma gandesc ca ar fi de undeva de la distributie...

Da aparatorile de la distributie jos si vezi daca ai ulei acolo.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 16-Iun-2006 01:58

din putinele informatii pe care le-ai dat (dreapta spate) as putea suspecta un simering si acela fiind de la arbore mai probabil in partea cu distributia; in orice caz trebuie sa scoti motorul ca sa remediezi defectul si daca tot o faci iti recomand sa cumperi tot setul de garnituri care costa undeva intre 100-125 euro. bafta!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 16-Iun-2006 16:41

in orice caz trebuie sa scoti motorul ca sa remediezi defectul

Daca e vreun simering de la distributie nu este necesar sa dea motorul jos.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 16-Iun-2006 16:48

nu stiam ca se pot schimba simeringurile fara sa scoti motorul si nici nu am incercat, dar oricum cred ca e mai simplu sa se faca operatia cu el jos; eu l-am scos ca am preferat sa nu ma chinui si oricum am schimbat tot setul de simeringuri si garnituri, si asta ii recomand si lui ca sa nu mai aiba probleme de genu asta.

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Lun 19-Iun-2006 16:28

mda... se pare ca tot de la baia de ulei era...
tampoanele de la motor s-au uzat de tot (nu mai era cauciuc aproape deloc) si s-a frecat baia de ulei de sasiu pana a crapat...
acum intrebare : de unde iau tampon de cx ??

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 19-Iun-2006 17:34

nu pricep cum ai reusit sa mergi cu ea de a ajuns sa nu mai aiba deloc cauciuc acolo... nu ai simtit ca vibreaza??
incearca si uita-te pe www.cx-basis.de, sau daca vrei cauta-l pe Dl. Dulacioiu care e reprezentant in Romania; ar trebui sa ii gasesti numarul de telefon la linkuri si adrese utile. oricum consta in jur de 70-80 euro iar modificare nu te sfatuiesc sa incerci sa faci ca dai in altele.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 19-Iun-2006 17:35

uitasem.... ce anume s-a spart la baie? baia propriu-zisa sau capacul de jos?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 19-Iun-2006 18:23

Tampon gasesti la CX-Basis.Daca nu te-a speriat pretul si esti hotarat sa cumperi unul, ia legatura cuDulacioiu :)
uitasem.... ce anume s-a spart la baie? baia propriu-zisa sau capacul de jos?

Cred ca i s-a spart baia mare :wink:

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Lun 19-Iun-2006 23:22

s-a spart baia propriu-zisa...
nu stiu ce sa zic, e cam mare pretul... chiar nu stiu.. nu poate fi improvizat in vruen fel, dat la turci piesa de metal si turnat cauciucul ?
masina nu am condus-o eu, a condus-o frati-miu, care am impresia ca a mers pe ideea sa o strice pe asta ca sa ii ia parintii alta :| si acum eu trag dupa el... fmm...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 20-Iun-2006 11:58

eu am turnat de vreo 3 ori si o singura data l-a nimerit aproape bine. este vorba ca nu ii gaseste compozitia buna a cauciucului si vibreaza. dupa asta m-am enervat asa de tare ca aruncasem 1 mil pe geam si am cumparat unul nou, si am scapat de probleme.
daca chiar vrei sa torni sa ii zici aluia de il face sa il faca din cauciuc moale si foarte elastic. de reusit o sa reusasca pina la urma dar e greu de crezut ca din prima.
in legatura cu baia.... cred ca e cam nasol dar se repara. BAFTA!


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo