Pagina 2 din 4

Scris: Vin 24-Mar-2006 21:25
de WLD
aha, e de 2400. nu-ti va raspunde decat atunci cand va fi totul gata. e capos :tfrag:

Scris: Vin 24-Mar-2006 21:47
de sorin.
:D Da, dar colectorul de 2400 are un volum mai mic, asa ca au scazut un pic performantele (recunosc ca este mult mai frumos).................poate il enervez si se da de gol :lol:

Scris: Vin 24-Mar-2006 21:57
de WLD
frumusetea asta ! ne impinge la compromisuri :lol:
are alte modificari care compenseaza pierderea de putere, infima de altfel daca ma intrebi pe mine.

Scris: Vin 24-Mar-2006 22:06
de sorin.
Prea cunosti multe amanunte, nu este cumva al tau?

Scris: Vin 24-Mar-2006 22:11
de WLD
nope, io sunt Bx-ist convins :)
sa zicem ca am contribuit si eu intr-o mica masura (cu idei, nu cu munca) si sunt in tema.

Scris: Sâm 25-Mar-2006 20:40
de sorin.
Eu tot incerc sa-l enervez :lol:
Cred ca motorul este de 2400.(am vazut ca are delcou, si axa cu came de 2500 nu are pinionul pt. delcou :lol: )

Scris: Dum 26-Mar-2006 01:16
de dj01fad
sa fie cumva al lui ford-v6?

Scris: Dum 26-Mar-2006 07:32
de sorin.
Mai curand al lui Khan????????? :?

Scris: Dum 26-Mar-2006 09:26
de MARIAN
Mai incercati :D

Scris: Dum 26-Mar-2006 11:04
de tartorul
dj01fad scrie:sa fie cumva al lui ford-v6?

Sustin ce zice dj01fad. Ford-v6 avea un CX la intinerit :D, plus ca a devinit cam tacut in ultima vreme :P

Scris: Dum 26-Mar-2006 11:10
de dj01fad
pina la urma tot trebuie sa rasufle ceva... se da cineva de gol... :twisted:

Scris: Dum 26-Mar-2006 12:21
de cit16v
eu stiu al cui este! :) Pot sa spun ca incepe cu "C"

Abia astept sa-l vad pe masina.

Scris: Dum 26-Mar-2006 19:49
de dj01fad
cit16v scrie:eu stiu al cui este! :) Pot sa spun ca incepe cu "C"

Abia astept sa-l vad pe masina.

pai normal: C....itroen :D

Scris: Dum 26-Mar-2006 20:26
de cit16v
sau nu. :) in cazul de fata este vorba de altcineva.

Scris: Lun 27-Mar-2006 03:23
de Ford_V6
nu e al meu . . . nu am ocupatii d'astea masochiste sa lustruiesc motoare :D :D :D