Pagina 2 din 4
Scris: Vin 24-Mar-2006 21:25
de WLD
aha, e de 2400. nu-ti va raspunde decat atunci cand va fi totul gata. e capos
Scris: Vin 24-Mar-2006 21:47
de sorin.
Da, dar colectorul de 2400 are un volum mai mic, asa ca au scazut un pic performantele (recunosc ca este mult mai frumos).................poate il enervez si se da de gol
Scris: Vin 24-Mar-2006 21:57
de WLD
frumusetea asta ! ne impinge la compromisuri
are alte modificari care compenseaza pierderea de putere, infima de altfel daca ma intrebi pe mine.
Scris: Vin 24-Mar-2006 22:06
de sorin.
Prea cunosti multe amanunte, nu este cumva al tau?
Scris: Vin 24-Mar-2006 22:11
de WLD
nope, io sunt Bx-ist convins
sa zicem ca am contribuit si eu intr-o mica masura (cu idei, nu cu munca) si sunt in tema.
Scris: Sâm 25-Mar-2006 20:40
de sorin.
Eu tot incerc sa-l enervez
Cred ca motorul este de 2400.(am vazut ca are delcou, si axa cu came de 2500 nu are pinionul pt. delcou
)
Scris: Dum 26-Mar-2006 01:16
de dj01fad
sa fie cumva al lui ford-v6?
Scris: Dum 26-Mar-2006 07:32
de sorin.
Mai curand al lui Khan?????????
Scris: Dum 26-Mar-2006 09:26
de MARIAN
Mai incercati
Scris: Dum 26-Mar-2006 11:04
de tartorul
dj01fad scrie:sa fie cumva al lui ford-v6?
Sustin ce zice dj01fad. Ford-v6 avea un CX la intinerit
, plus ca a devinit cam tacut in ultima vreme :P
Scris: Dum 26-Mar-2006 11:10
de dj01fad
pina la urma tot trebuie sa rasufle ceva... se da cineva de gol...
Scris: Dum 26-Mar-2006 12:21
de cit16v
eu stiu al cui este!
Pot sa spun ca incepe cu "C"
Abia astept sa-l vad pe masina.
Scris: Dum 26-Mar-2006 19:49
de dj01fad
cit16v scrie:eu stiu al cui este!
Pot sa spun ca incepe cu "C"
Abia astept sa-l vad pe masina.
pai normal: C....itroen
Scris: Dum 26-Mar-2006 20:26
de cit16v
sau nu.
in cazul de fata este vorba de altcineva.
Scris: Lun 27-Mar-2006 03:23
de Ford_V6