Poveste lunga...pe scurt cam asta ar fi situatia:
- Am gasit un Citroen CX 2500 TRD din 86 (nu l-am vazut inca iar proprietarul nu stie daca-i TRD sau TRD2

) care cred, judecand dupa an, ca-i TRD si nu TRD2 inmatriculat.
- Am mai gasit un CX 2500 pe benzina din 88. Asta din pacate nu-i inmatriculat dar este in stare buna/foarte buna (spre deosebire de celalalt care am inteles ca are probleme cu interiorul)
Imediat mi-a venit ideea sa recarosez TRD-ul shi astfel sa obtin macar un TRD care arata ca un TRD2. Din cate stiu eu dieselurile sunt un pic mai "speciale" - au alt sistem de prindere pe caroserie decat cele pe benzina datorita trepidatiilor, de aceea imi faceam probleme cu recarosarea.
O alta problema este ca aparent ar trebui sa platesc taxe vamale, shi nu putine, pentru mashina de pe care iau caroseria - adica cea din 88 care a fost adusa din franta dar nu este inmatriculabila.
Alta chestie e ca ...tehnic vorbind, eu nu recarosez dieselul ci pun motorul de diesel pe cea cu benzina

, chestie care nu stiu cum este privita de cei de la RAR.