Pagina 1 din 1

Izolatie capota motor

Scris: Lun 21-Noi-2005 18:54
de sorin.
Cx-ul diesel are izolatie la capota de la motor? Ma gandesc sa pun si eu o izolatie pt. a se raci mai greu motorul dupa stationare.(instalatia de gaz nu merge la temperaturi ale apei sub 60grd.

Scris: Mar 22-Noi-2005 09:14
de nicum
In general, motoarele diesel au un material pt izolatie, dar fonica.
Instalatia de gaz merge si sub 60 de grade, chiar si la 20 de grade, dar nu e recomandat, trebuie sa ai macar 30-40 de grade temperatura plaminului.

Scris: Mar 22-Noi-2005 09:19
de jgr1001
Nu stiu daca seria II are vreo izolatie la capota;
Cx-ul meu, sigur nu
Si eu vreau sa pun o izolatie la motor, dar din motive de reducere a zgomotului
Am vazut la Bricostore un material din cauciuc expandat de vreo 15 mm grosime si care era aluminizat pe una din parti; cred ca asa ceva este cel mai potrivit; se vinde la metru patrat

Scris: Mar 22-Noi-2005 09:26
de eugenro2001
CX-ul diesel are izolatie pe capota. Materialul original este un fel de pasla peste care este un strat de material asemanatormochetei.
Materialul ala de la Bricostore este izopren, este bun ca izolator dar trebuie aflat la ce temperatura rezista.

Scris: Mar 22-Noi-2005 10:20
de MARIAN
Si CX gti turbo are izolatie pe capota

Scris: Mar 22-Noi-2005 13:47
de sorin.
Instalatia de gaz merge si sub 60 de grade, chiar si la 20 de grade, dar nu e recomandat, trebuie sa ai macar 30-40 de grade temperatura plaminului.
Eu am zis 60grd. la apa din chiulasa.


Multumesc pt raspuns. Eu sunasem pe cineva cu cx diesel sa cumpar izolatia si a zis ca nu a avut.

Scris: Mar 22-Noi-2005 13:54
de khan
sorin. scrie:
Instalatia de gaz merge si sub 60 de grade, chiar si la 20 de grade, dar nu e recomandat, trebuie sa ai macar 30-40 de grade temperatura plaminului.
Eu am zis 60grd. la apa din chiulasa.


Multumesc pt raspuns. Eu sunasem pe cineva cu cx diesel sa cumpar izolatia si a zis ca nu a avut.


@sorin., omul spune de temperatura plaminului, care poate fi f aproape de cea din chiulasa, nu cea exterioara

Scris: Mar 22-Noi-2005 13:59
de sorin.
omul spune de temperatura plaminului, care poate fi f aproape de cea din chiulasa, nu cea exterioara



Citeste si tu de la inceput :lol:

Scris: Mar 22-Noi-2005 14:05
de khan
pai am citit, omu zice ca merge si sub 60 gr temp apei in plamin, si tu zici ca nu merge la sub 60 in chiulasa, iar eu zic ca in plamin e cam aceeasi temp ca in chiulasa, ma rog, se mai pierd citeva grade pe traseu.

Scris: Mar 22-Noi-2005 14:14
de sorin.
Asta daca nu iei in considerare principiul frigiderului :lol: , care la motorul cx-ului este cam pregnant :lol: Oricum eu merg de ceva timp pe gaz la cx asa ca nu vorbesc tampenii (m-am referit strict la instalatia mea)

Scris: Mar 22-Noi-2005 14:20
de khan
mah, m-am gindit la orice pe lumea asta, dar la cit de
sorin. scrie:pregnant
e
sorin. scrie:principiul frigiderului la motorul de CX
nu. apropos, ce e ala principiul frigiderului, ca motor de CX stiu ce e?

Scris: Mar 22-Noi-2005 14:36
de sorin.
Se pare ca a devenit un forum foarte "serios" asa ca de acum inainte nu o sa mai uit ghilimelele. :cry:
Prin evaporarea gazului in "plaman" se produce o accentuata racire a acestuia.Cu cat motorul este mai mare cu atat acest fenomen este mai pregnant .

Scris: Mar 22-Noi-2005 14:40
de khan
si unde e legatura intre marimea motorului si cit gaz se evapora in plamin cu motorul oprit?

am spus ca exista pierderi, dar nu cred ca diferenta fata de chiulasa depaseste 10 grade, chiar si in acest caz. si tind sa il cred pe nicum pentru ca nu sint convins ca a experimentat f mult pe tema asta

Scris: Mar 22-Noi-2005 14:45
de sorin.
si unde e legatura intre marimea motorului si cit gaz se evapora in plamin cu motorul oprit?

Khan ma uimesti, ce vrei sa zici cu asta?
si tind sa il cred pe nicum pentru ca nu sint convins ca a experimentat f mult pe tema asta
Dar cu asta?

Scris: Mar 22-Noi-2005 16:45
de nicum
Ca sa fim total offtopic va spun ca marimea plaminului e proportionala cu marimea motorului sau asa ar trebui sa fie. Cite grade se pierd in plamin datorita schimbului de caldura, habar nu am, dar ideea e ca plaminul trebuie sa fie cald ca sa aiba de unde sa piarda.