Pagina 1 din 4
Bucse trapez
Scris: Mie 26-Oct-2005 19:14
de laszlo
Am si eu curiozitatea de unde va procurati bucsele de trapez...ma gandesc ca la o adica toti suntem in romania si drumurile nu sunt asa de ok...si ca mai trebuie schimbate si bicsele ca nu tin o vesnicie...eu am problema asta si ar cam trebui sa cumpar vreo2 daca nu 4 dar dupa cate stiu nu prea se gaseste asa ceva,numai in ungaria eventual germania si costa in jur de 50euro.
Scris: Joi 27-Oct-2005 17:31
de khan
care trapez? care masina?
Scris: Joi 27-Oct-2005 17:58
de laszlo
da intr-adevar nu am mentionat ce fel de masina..cred ca ma grabeam.
Bucse trapez pt <citroen cx25 trd turbo.Numai pe fat aeste trapez si sutn 2 de fiecare parte.
bucsa trapez inferior CX
Scris: Joi 27-Oct-2005 18:48
de laszlo

despre aceasa bucsa e vorba
Scris: Joi 27-Oct-2005 18:51
de sorin.
Eu cred ca o sa adaptez rulmenti.
Scris: Joi 27-Oct-2005 18:58
de MARIAN

Cam de pe unde ai si tu poza ne luam pisele.Sunt destul de scumpe cam 100⏠perechea-de fapt sunt cele de cauciuc+ cele de teflon.
Bucse trapez
Scris: Joi 27-Oct-2005 21:14
de Dan Popa
Sorine, nu poti sa pui rulmenti, nu ar tine. Laszlo, daca te uiti la "adrese, linkuri" o sa gasesti tel. d-lui Dulacioiu care iti aduce ce piese vrei de la CX Basis din Germania.
Scris: Vin 28-Oct-2005 08:36
de MARIAN
Se pot monta rulmenti si tin numai ca toate socurile primite de la gropi se vor transmite in sasiu.
Scris: Vin 28-Oct-2005 11:51
de sorin.
Bratul inferior are o pozitie aproximativ orizontala, deci forta verticala asupra rotii nu se prea descompune. S-au montat bucse jos fiindca rulmentii ar fi durat mai putin din cauza apei. La Oltcit care oricum nu are punte pe tampoane, si nici bucsi de cauciuc, suspensia este destul de silentioasa. De asemenea pe spate la cx suspensia este foarte silentioasa.
Scris: Vin 28-Oct-2005 12:05
de sorin.
Eu pe spate am montati niste rulmenti romanesti cu role conice (se frezeaza putin in brat) O sa va spun codul si o sa pun poze cand o sa umblu la suspensia spate. Sunt de 2 ani si merg foarte bine.
Scris: Vin 28-Oct-2005 15:07
de khan
interesanta chestia cu rulmentii, nu prea s-a gindit nimeni, dar sigur va transmite socuri f puternice in caroserie si va fi o batuta cu strigaturi in masina de n-o sa se inteleaga om cu persoana. in plus mai e o problema tehnica acolo, trebuie transformate distantierele ca sa stringa rulmentii si sa lase teava sa treaca prin ele in asa fel incit sa fie presata de surub. cam tricky, as opina. altceva decit piesele originale acolo nu tine nimik, au incercat multi o groaza de variante si au ajuns tot la bucsile originale
Scris: Vin 28-Oct-2005 15:09
de khan
@sorin: ar fi trebuit sa strunjesti rulmentii, nu bratul, nu strici o piesa a masinii ca sa adaptezi ceva neoriginal, corect?
Scris: Vin 28-Oct-2005 15:17
de sorin.
@khan... eu am adaptat injectia de cx pe oltcit si merge foarte bine (probabil m-ai fi sfatuit sa nu fac asa ceva ) Daca modificarea la bratele din spate a mers in timp, iar inlocuirea rulmentilor o sa coste 15ron,care este problema? Daca as fi modificat rulmentii(pe langa faptul ca m-ar fi injurat strungarul), ar fi trebuit sa ii modific de fiecare data cand i-as fi inlocuit. Apropo, pivotii superiori ii am reglabili.
Scris: Vin 28-Oct-2005 15:37
de khan
volan ai? sau conduci cu cheia franceza? glumesc! si eu am tot rulmenti romanesti la bratele spate, doar ca am strunjit camasa rulmentului si am fabricat alta teava, distantiere si simeringuri de cauciuc. de strunjit 2 camasi costa 100.000 ROL la un strungar. si nici nu strici o piesa originala. nu am nimic impotriva modificarilor atita doar sa fie facute cu cap. mai am modificata si presiunea la turbina, suspensia, frinele, dar in nici un caz nu am stricat o piesa a masinii ca sa fac asta. get it?
Scris: Vin 28-Oct-2005 15:44
de sorin.
Cum ai modificat suspensia si franele fara sa modifici vreo piesa a masinii?