Salut
Vrei sa cumperi inca unul pt a face inlocuire de caroserie, legal, sau vrei sa folosesti parti pt a-l repara pe cel lovit?
Intretinerea unui CX este destul de costisitoare daca nu te pricepi de loc la tehnica. Mecanicii buni sunt rari.
Cele mai des intalnite probleme sunt:
-contacte proaste la electrica
-rulmentii bratelor suspensie superioare fata si cele spate (rotile stau cam asa /----\)
-bucse brate inferioare
-suporti motor
-sincro trapta 2 si 3 la cutia de viteze
-scurgeri LHM
Motoarele de CX sunt bune, merg 300.000km doar cu probleme minore.
Insa, mai mult ca sigur, un CX la noi in tara, a suferit dupa urma "mecanicilor" si a drumurilor proaste. Un CX imatriculat este de cel putin 8 ani in Romania! Probabil ca vei gasi improvizatii la electrica, filtre neschimbate, LHM vechi (culoare inchisa) si alte minuni.
Si eu am cumparat un 22TRS lovit in spate pentru al repara pt ca o masina in stare buna ajunge si la 2500$ sau mai mult. Depinde si de model. CX s-a fabricat in mai multe variante
- primele (~1977) "flat arch - narrow track" cu ecartamentul fata mai mic si cu aripile fata mai plate
-seria 1(~1978-1984) ""flared wing - wide track" cu ecartamentul marit si aripile fata cu "bordura?" deasupra rotilor, bare de protectie de inox
- seria 2 (1984 -1989, 1990 break) bare de plastic, interior si bord modificat
Sper ca ti-ai facut o idee.Astept intrebari.
Gasesti aici un ghid pt cumpararea unui CX.
http://www.cybernex.net.au/clubs/cccv/r ... cxbuy.htmlEugen