Pagina 1 din 1

Tampon motor CX

Scris: Dum 11-Sep-2005 21:29
de sorin.
Dupa cum presupun ca stiti, tamponul inferior de la cx nu se mai gaseste .A incercat cineva sa adapteze alt tampon care se mai fabrica? La cele second cauciucul este imbatranit si se duc destul de repede.

Scris: Lun 12-Sep-2005 10:49
de Ford_V6
se poate turna dar . . . mai mult de un an nu tine nici asa din cauza cauciucului de proasta calitate . . . .

Tampon motor cx

Scris: Lun 12-Sep-2005 21:50
de Dan Popa
Gasesti la CX Basis - 84 Euro. Da-i tel. lui Dulacioiu la Medias si iti aduce.

Scris: Mar 13-Sep-2005 10:23
de Ford_V6
scump de tot . . . . :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Scris: Mar 13-Sep-2005 10:34
de sorin.
Multumesc Dan. Este totusi cam scump. O sa incerc sa adaptez alt tampon.

Scris: Mar 13-Sep-2005 10:51
de jgr1001
eu zic sa dai totusi telefon sa intrebi, pt ca nu este chiar asa de scump

spre exemplu - eu am cumparat unul cu 30 euro (nu era nou dar arata aproape nou); din pacate la Cx-ul meu nu sa potrivit, asa ca l-am dat inapoi si acum astept noul tampon

saptamana asta dl Dulacioiu este in Germania, dar va reveni luni
nr tel: 0740 141 676

tampon motor cx

Scris: Mar 13-Sep-2005 16:56
de Dan Popa
Eu cred ca merita banii. Daca iti face unul cineva, costa 1-1,5 mil. si risti sa nu te tina cine stie ce, asa stii ca nu ai probleme. Mai ales ca este o piesa de baza. Daca Dulacioiu este in Germania poate este mai bine sa dai tel. si ti-l aduce cand vine.

Scris: Sâm 17-Sep-2005 06:01
de CristiT68
Tot de la Dulacioiu am luat si eu tampon, vedeti ca are la 30 Euro turnate in Germania noi, l-am pus pe motor si se comporta destul de bine. mai nvedem peste 2,3 ani. Si apropo are cam tot ce poti visa pentru CX. (bineinteles cu cat piesa este mai rara este si mai scumpa)

Re: tampon motor cx

Scris: Vin 07-Oct-2005 13:45
de dj01fad
Dan Popa scrie:Eu cred ca merita banii. Daca iti face unul cineva, costa 1-1,5 mil. si risti sa nu te tina cine stie ce, asa stii ca nu ai probleme. Mai ales ca este o piesa de baza. Daca Dulacioiu este in Germania poate este mai bine sa dai tel. si ti-l aduce cand vine.

Am sunat la nr de telefon afisat si mi s-a spus k nu are nici o legatura cu dl. Dulacioiu.... Verificati va rog nr de tel poate este gresit k am si eu nevoie de un suport de motor...sau alta varianta....dak se poate

Scris: Vin 07-Oct-2005 13:51
de jgr1001
Scuze!
greseala mea, nr de tel este:

0742 141 676

Scris: Vin 07-Oct-2005 20:52
de dj01fad
mersi. o sa sun din nou miine dimineata.

tampon mmotor si probleme cu cablul de ambreaj

Scris: Vin 14-Oct-2005 11:11
de CristiT68
Eu am luat de la Dulacioiu, 30 euro, nu original, dar facute in Germania, pe astea le folosesc si CX-Basis la masinile reparate de ei, il am de vreo doua luni si se comporta bine, este destul de moale si flexbil ca sa nu trepideze caroseria. Dar eu am o alta problema, se rupe mereu cablul de la ambreaj, imi poate spune cineva cauza?

Scris: Vin 14-Oct-2005 11:22
de khan
cablul de ambreiaj se rupe cel mai adesea din cauza ca undeva teaca face o curba prea mare sau cablul in sine se freaca de o alta parte metalica decit teaca lui. se poate remedia dupa caz prin modificarea traseului. daca se freaca de tabla prin care trece spre interior poate se poate pili locul respectiv. mai e posibil sa se frece si de pedalier, dar acolo e f greu de umblat din pacate. daca insa nu cablul in sine se rupe ci unul din capetele metalice sertizate de el, s-ar putea ca tija din cutie sa mearga f greu. s-ar putea rezolva poate si cu o simpla ungere cu vaselina, sau din contra cu demontarea cutiei... cred ca e de incercat cu vaselina mai intii

Scris: Sâm 15-Oct-2005 20:18
de MARIAN
La cx cablul de ambreaj are un traseu care nu permite acestuia sa se frece de ceva in asemenea mod in cat acesta sa se uzeze.Daca se foloseste cablul original nici de caroserie nu are cum sa se frece.
Acest cablu se pare ca se rupe atunci cand uzura tamponului inferior al motorului este mare.

Scris: Dum 16-Oct-2005 18:57
de sorin.
Ambreiajul se apasa usor? Eu am avut probleme cu placa de presiune (cumparata din comertul autohton de catre fostul proprietar...nu scria pe ea firma),care necesita o forta pentru debreiere FOARTE MARE.