Pagina 4 din 8

Scris: Mie 14-Sep-2005 13:29
de tartorul
Soricelul erau intins bine, dar a sarit burduful cu tot cu soricel pe el, soricelul ramanand in continuare pe burduf.

Scris: Joi 06-Oct-2005 08:42
de Ford_V6
Are cineva idee cum se leaga aprinderea la 2.4 GTi ???

Am + si - pe bobina, comanda din delcou dar nu am scanteie . . . . :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Scris: Joi 06-Oct-2005 10:23
de sorin.
Ce fel de minus ai la bobina? Bobina nu trebuie sa aiba un minus permanent, ci un minus intermitent care vine de la ruptor(De la modul in cazul aprinderii electronice).Ai reusit sa montezi fulia?

Scris: Joi 06-Oct-2005 10:28
de eugenro2001
Suna-ma diseara sa ma uit in Haynes la schema electrica. Cred ca gasesti si pe ftp in manualul de seria 1.

Scris: Joi 06-Oct-2005 11:06
de Ford_V6
Am luat de pe FTP manualul si cred ca m-am lamurit :oops: :oops: :oops:

Am montat si fulia . . . . Mai am cateva detalii si o sa ies cu masina pe strada . . .dupa aia la tinichigerie si vopsitorie :D

Scris: Joi 06-Oct-2005 21:44
de Ford_V6
Am uitat ca am scos delcou si azi am incercat sa pornesc motoru doar cu aprinderea pusa si cu niste benzina in pipele de admisie . . .rezultatul 4 flacari de toata frumusetea pe pipele de admisie ( foarte sexy . . . )

Am desfacut capacul de tacheti si am pus motorul la punct . . .maine tre sa vad de ce nu am semnal la injectoare . . . .

Dupa asta mai am da-i pun furtunele, cablu de ambreiaj si . . . .GAAATAAAA . . .

Aaaaa si inca ceva . . . .difera si suportul de pe bloc care tine torq barul. Nu stiam de ce i-mi venea motorul mai in fata . . . .am pus suportul meu si motorul a venit pe pozitie.

Scris: Joi 06-Oct-2005 21:46
de Ford_V6
Daca reusesc sa o termin sambata seara Duminica vin cu ea la intalnire asa jegoasa si ruginita . . . .daca nu . . .o sa vin sa va arat un Oltcit din 1983 cu 36.000 la bord si vopseaua originala pe ea :wink:

Scris: Sâm 08-Oct-2005 01:55
de Ford_V6
am rezolvat cu injectoarele . . . acum masina merge ok.. . porneste . . .se scoala,totul e ok .. .mai am sa-i pun alternatoru si esapamentele.

Scris: Sâm 08-Oct-2005 13:29
de khan
deci te asteptam miine, da?

Scris: Sâm 08-Oct-2005 21:42
de Ford_V6
din pacate nu am reusit sa fabric in timp util garnitura de la saxofon . . . .masina merge dar . . .se aude ca la WRC

o sa vin cu un Oltcit din 83 cu 38.000 km la bord si vopseaua originala pe el :D :D :D :D :D :D :D . . .sper ca ma primiti ca e tot citro :oops: :oops: :oops:

Scris: Lun 10-Oct-2005 14:39
de Ford_V6
azi am iesit cu cx-u in probe . . . .merge superb . . . nu-mi vine sa cred ca nu mai curge nici o picatura de lichide diverse sub ea. . . .e totul uscat !!! nu mai da fum . . .nu mai miroase a ulei ars . . .porneste la sfert de cheie . . .ce mai . . .incepe sa semene a masina . . . .

o sa o bag la vopsit cat mai curand si dupa aia interiorul si o muzica decenta.

Sper sa ajung si eu pana la urma sa ma plimb si sa ma bucur de ea :wink:

Scris: Sâm 12-Noi-2005 01:57
de Ford_V6
Am dus de ceva vreme cx-ul la reparat de caroserie . . .

In sfarsit incepe sa semene a masina . . .o sa-i fac niste poze asa neterminata si dupa aia o sa pun poze cu ea vopsita.

Tinand cont ca toti stiti cum arata masina aia ( si radeati de mine :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ) sunt curios de parerea voastra la sfarsit.

Sincer la cat de maniac sunt cu masina aia daca nu iese bine ma sinucid in public cu o stema de citroen in mana :D :D :D :D

Scris: Lun 14-Noi-2005 11:59
de Ford_V6
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Si asta e o alta masina care a fost facuta tot de baietii astia . . . .

Imagine

Scris: Lun 14-Noi-2005 12:09
de eugenro2001
Aha! Uite cum incep sa se alinieze toate alea!

reparatie capitala cx

Scris: Lun 14-Noi-2005 21:11
de Dan Popa
Liviu, ti-au reparat si plafonul? Sunt curios sa vad cum il repara. Pe unde este atelierul?