reactualizam...
tamponul am impresia ca s-a slabit iar pt ca iar vibreaza masina putin...
cand este cam subturata (cand bag a2a sau a3a scoate un zgomot destul de ciudat, parca (,) caraie ceva de dedesubt, am o presimtire ca ar putea fi esapamentul)
Nu mai am talon pt ca mi l-a rechizitionat politia ca n-aveam ITP. Nu asta e problema principala, dar trebuie sa fac si ITP-ul si nu stiu cam ce statii ar putea face asta. Si nici ce trebuie sa nu scartaie ca sa il fac.
si problema principala... pierde iar ulei... Chestia este ca acesta curge chiar in dreptul rotii din fata stanga (deci in partea cealalta fata de baia de ulei).. si curge destul de mult... peste noapte face o pata cam cat o pizza....
Am nevoie de ajutor urgent
Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate
Moderator: Echipa Tehnica
este posibil sa fi fost lovita pe dedesubt, a fost condusa iar de frati-miu si nu cred ca e cel mai responsabil sofer de pe lume :|
deci sigur e cutia de viteze, ca am impresia ca a scazut si nivelul la joja (nu-s f sigur)
De carait nu caraie mai deloc... doar cand intru in marsarier si nu e calcat ambreiajul pana la absolutul fund.
inca un drum la service...
Orice sugestie e binevenita, cei de la service nu cred ca sunt cei mai intuitivi oameni...
Deci as avea nevoie de help
deci sigur e cutia de viteze, ca am impresia ca a scazut si nivelul la joja (nu-s f sigur)
De carait nu caraie mai deloc... doar cand intru in marsarier si nu e calcat ambreiajul pana la absolutul fund.
inca un drum la service...
Orice sugestie e binevenita, cei de la service nu cred ca sunt cei mai intuitivi oameni...
Deci as avea nevoie de help

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
jgr1001 scrie:Uleiul din cutie - daca nu este lovita, poate sa curga pe la semeringurile de la planetare
pai da, dar el spune ca curge chiar in dreptul rotii exact opus cu baia, adica cam pe unde e capacul de la cutie. daca era de la simeringuri pata era mai sub masina. cred ca stiu ce e... e posibil sa se fi rupt tamponul de la cutie si sa se fi frecat capacul din capatul cutiei de lonjeron pana cand a capatat gaura

P.S. scuze, cred ca si eu si eugen am inteles gresit despre ce carait e vorba : sa inteleg de fapt ca in 2 si 3 la turatii mici zdarnaie ceva pe dedesupt??? in cazul asta imi intaresc presupunerea ca tamponul de la cutie e varza, mai ales daca mai si trosneste la plecarea de pe loc.
daca e furtunul de retur de la cilindru si daca nu da cu ulei prin el cind e scos cu masina pornita si pe pozitia normal, e posibil sa fie tamponul limitator de cursa de la bratul superior lipsa si sa permita o miscare mai ampla a bratului in jos, situatie in care pistonul aproape iese din cilindru si da presiunea pe retur, aruncind furtunul. verifica si asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
se pare ca burduful acela din spatele rotii era putin spart.. adica unde intra furtunasul acela in el e crapat putin.... :-?? il voi schimba cred....
alta problema care am uitat sa o mentionez... cand pornesc (cam la 75% din cazuri) se aude un carait dubios... chiar dupa ce dau cheia si porneste... carait cam de 1-2 secunde, dar variabil... de la ce o fi ?
alta problema care am uitat sa o mentionez... cand pornesc (cam la 75% din cazuri) se aude un carait dubios... chiar dupa ce dau cheia si porneste... carait cam de 1-2 secunde, dar variabil... de la ce o fi ?
Daca poate schimba un moderator titlul thread-ului cu unul mai corespunzator....
Intrebare : cum functioneaza frana cand e motorul oprit ? Acum 2 zile am ramas in pana prostului (pe Bd. Mamaia
) ) si noroc ca am avut inertie sa trag pe dreapta... dar frana mergea greu greu si se lasa fundul masinii... :-?
Intrebare : cum functioneaza frana cand e motorul oprit ? Acum 2 zile am ramas in pana prostului (pe Bd. Mamaia

"Sfera 6" are rolul de acumulator de presiune hidraulica. Este cea care e montata pe traversa sasiului de sub radiator.
Daca sfera respectiva este in regula, ar trebui sa iti asigure un anumit numar de franari (nu mai stiu exact cate), dupa oprirea motorului.
Daca este sparta sau descarcata, ramai fara frane si servodirectie, imediat ce se opreste motorul.
Este normal sa se lase fundul masinii in situatia descrisa de tine, pt ca presiunea la etrierii spate este luata din cilindrii spate de suspensie, prin intermediul dozatorului; practic tu franai doar cu rotile din spate
Daca sfera respectiva este in regula, ar trebui sa iti asigure un anumit numar de franari (nu mai stiu exact cate), dupa oprirea motorului.
Daca este sparta sau descarcata, ramai fara frane si servodirectie, imediat ce se opreste motorul.
Este normal sa se lase fundul masinii in situatia descrisa de tine, pt ca presiunea la etrierii spate este luata din cilindrii spate de suspensie, prin intermediul dozatorului; practic tu franai doar cu rotile din spate
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
pfuuuu, ce-am patit azi....
am zis sa scot si eu masina la plimbare si sa sarbatoresc ziua Romaniei ca romanii... si m-am dus la plimbare prin sate....
Am mers prin Pantelimon, Targusor, Mireasa etc....
Ce am observat : masina ajunge f grue la 120km/h si de pe la 110 incepe sa scoata fum f dubios.. adica multicel, albastru inchis (din cate am vazut eu, cel din spate mi-a zis ca e negrui)
In drum dinspre Pantelimon, drum frumos, bun, asfaltat... pana cand o groapa... mai mult de 20-25cm... luata cu 70km/h.... janta strambata, cauciucul desumflat instant.... Moarte sufleteasca pt mine... am pus roata de rezerva, ne-am descurcat....
Insa am descoperit ca un furtunas, care iese din chestia aia de langa butonul de amorsare (scuzati-mi limbajul trivial), deasupra filtrului de motorina, era rupt... Un furtunas subtire... :-? ce e ?
ms anticipat... astept ajutor!
am zis sa scot si eu masina la plimbare si sa sarbatoresc ziua Romaniei ca romanii... si m-am dus la plimbare prin sate....
Am mers prin Pantelimon, Targusor, Mireasa etc....
Ce am observat : masina ajunge f grue la 120km/h si de pe la 110 incepe sa scoata fum f dubios.. adica multicel, albastru inchis (din cate am vazut eu, cel din spate mi-a zis ca e negrui)
In drum dinspre Pantelimon, drum frumos, bun, asfaltat... pana cand o groapa... mai mult de 20-25cm... luata cu 70km/h.... janta strambata, cauciucul desumflat instant.... Moarte sufleteasca pt mine... am pus roata de rezerva, ne-am descurcat....
Insa am descoperit ca un furtunas, care iese din chestia aia de langa butonul de amorsare (scuzati-mi limbajul trivial), deasupra filtrului de motorina, era rupt... Un furtunas subtire... :-? ce e ?
ms anticipat... astept ajutor!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo