Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Help

Mesajde motor » Mar 03-Oct-2006 22:18

reactualizam...
tamponul am impresia ca s-a slabit iar pt ca iar vibreaza masina putin...
cand este cam subturata (cand bag a2a sau a3a scoate un zgomot destul de ciudat, parca (,) caraie ceva de dedesubt, am o presimtire ca ar putea fi esapamentul)

Nu mai am talon pt ca mi l-a rechizitionat politia ca n-aveam ITP. Nu asta e problema principala, dar trebuie sa fac si ITP-ul si nu stiu cam ce statii ar putea face asta. Si nici ce trebuie sa nu scartaie ca sa il fac.

si problema principala... pierde iar ulei... Chestia este ca acesta curge chiar in dreptul rotii din fata stanga (deci in partea cealalta fata de baia de ulei).. si curge destul de mult... peste noapte face o pata cam cat o pizza....

Am nevoie de ajutor urgent

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 04-Oct-2006 10:11

in partea din stanga este cutia de viteze; asa se explica si caraitul la schimbarea treptelor; ai pocnit-o cumva pe dedesupt???

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Mie 04-Oct-2006 12:38

este posibil sa fi fost lovita pe dedesubt, a fost condusa iar de frati-miu si nu cred ca e cel mai responsabil sofer de pe lume :|

deci sigur e cutia de viteze, ca am impresia ca a scazut si nivelul la joja (nu-s f sigur)

De carait nu caraie mai deloc... doar cand intru in marsarier si nu e calcat ambreiajul pana la absolutul fund.

inca un drum la service...

Orice sugestie e binevenita, cei de la service nu cred ca sunt cei mai intuitivi oameni...

Deci as avea nevoie de help :)

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 04-Oct-2006 13:11

Uleiul de cutie are un miros specific, destul de neplacut.
In legatura cu zgomotul la schimbarea vitezelor, s-ar putea sa ti se fi intins cablul de ambreiaj, am patit acelasi lucru.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 04-Oct-2006 13:15

Uita-te si la furca de pe CV in care este prins cablul de ambreiaj.
Poate fi fisurata

Uleiul din cutie - daca nu este lovita, poate sa curga pe la semeringurile de la planetare

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 04-Oct-2006 16:54

jgr1001 scrie:Uleiul din cutie - daca nu este lovita, poate sa curga pe la semeringurile de la planetare

pai da, dar el spune ca curge chiar in dreptul rotii exact opus cu baia, adica cam pe unde e capacul de la cutie. daca era de la simeringuri pata era mai sub masina. cred ca stiu ce e... e posibil sa se fi rupt tamponul de la cutie si sa se fi frecat capacul din capatul cutiei de lonjeron pana cand a capatat gaura :(. zic ca e pozibil, dar nu sunt sigur pentru ca poate sa fie si la simeringuri dar de obicei acestea cedeaza brusc cand masina zace mult timp. in orice caz, verifica exact pe unde curge, si pe cat posibil incearca sa pui si o poza cu componenta in cauza.
P.S. scuze, cred ca si eu si eugen am inteles gresit despre ce carait e vorba : sa inteleg de fapt ca in 2 si 3 la turatii mici zdarnaie ceva pe dedesupt??? in cazul asta imi intaresc presupunerea ca tamponul de la cutie e varza, mai ales daca mai si trosneste la plecarea de pe loc.

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Joi 05-Oct-2006 22:37

se pare ca era un furtunas sarit prin care curgea lhm...
l-a pus mecanicu' la loc dar a sarit iar... Ma miram eu ca nu se prindea cu nici un colier ceva :|

in alt plan de idei, la denievlari, gropi, chestii, se aude un zgomot metalic asa de la roti (cred eu)....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 05-Oct-2006 23:55

clestii de la frana de mana???

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Vin 06-Oct-2006 06:53

nu am idee... se aud niste zanganituri metalice la denivelari si chestii...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 07-Oct-2006 19:52

daca e furtunul de retur de la cilindru si daca nu da cu ulei prin el cind e scos cu masina pornita si pe pozitia normal, e posibil sa fie tamponul limitator de cursa de la bratul superior lipsa si sa permita o miscare mai ampla a bratului in jos, situatie in care pistonul aproape iese din cilindru si da presiunea pe retur, aruncind furtunul. verifica si asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Sâm 14-Oct-2006 22:09

se pare ca burduful acela din spatele rotii era putin spart.. adica unde intra furtunasul acela in el e crapat putin.... :-?? il voi schimba cred....


alta problema care am uitat sa o mentionez... cand pornesc (cam la 75% din cazuri) se aude un carait dubios... chiar dupa ce dau cheia si porneste... carait cam de 1-2 secunde, dar variabil... de la ce o fi ?

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Vin 24-Noi-2006 15:56

Daca poate schimba un moderator titlul thread-ului cu unul mai corespunzator....


Intrebare : cum functioneaza frana cand e motorul oprit ? Acum 2 zile am ramas in pana prostului (pe Bd. Mamaia :)) ) si noroc ca am avut inertie sa trag pe dreapta... dar frana mergea greu greu si se lasa fundul masinii... :-?

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Vin 24-Noi-2006 16:02

"Sfera 6" are rolul de acumulator de presiune hidraulica. Este cea care e montata pe traversa sasiului de sub radiator.
Daca sfera respectiva este in regula, ar trebui sa iti asigure un anumit numar de franari (nu mai stiu exact cate), dupa oprirea motorului.
Daca este sparta sau descarcata, ramai fara frane si servodirectie, imediat ce se opreste motorul.
Este normal sa se lase fundul masinii in situatia descrisa de tine, pt ca presiunea la etrierii spate este luata din cilindrii spate de suspensie, prin intermediul dozatorului; practic tu franai doar cu rotile din spate

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 24-Noi-2006 16:20

motor scrie:Daca poate schimba un moderator titlul thread-ului cu unul mai corespunzator....


Titlul il poti modifica si tu, daca editezi primul mesaj.

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Vin 01-Dec-2006 15:29

pfuuuu, ce-am patit azi....
am zis sa scot si eu masina la plimbare si sa sarbatoresc ziua Romaniei ca romanii... si m-am dus la plimbare prin sate....
Am mers prin Pantelimon, Targusor, Mireasa etc....

Ce am observat : masina ajunge f grue la 120km/h si de pe la 110 incepe sa scoata fum f dubios.. adica multicel, albastru inchis (din cate am vazut eu, cel din spate mi-a zis ca e negrui)

In drum dinspre Pantelimon, drum frumos, bun, asfaltat... pana cand o groapa... mai mult de 20-25cm... luata cu 70km/h.... janta strambata, cauciucul desumflat instant.... Moarte sufleteasca pt mine... am pus roata de rezerva, ne-am descurcat....

Insa am descoperit ca un furtunas, care iese din chestia aia de langa butonul de amorsare (scuzati-mi limbajul trivial), deasupra filtrului de motorina, era rupt... Un furtunas subtire... :-? ce e ?

ms anticipat... astept ajutor!


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo