Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Mie 30-Aug-2006 00:13

gata... am facut uleiul.... am schimbat tamponul... luat de la cx basis... desi s-a slabit si iar atingea baia si a trebuit pus un intaltator....
schimbat multe la directie ( bascule, pivoti, bucse etc), discuri frana...
plus vopsit...
cam la ce sa ma astept sa mai cedeze ?

intrebare de baraj.... ieri a trebuit sa ies dintr-un garaj cu panta ff abrupta... si pur si simplu nu vroia sa urce... nu putea... e posibil sa fie motorul chiar asa lenes ?
Imagine

pana acum nu a mai facut probleme.... doar ca acul de la motorina imi arata la jumatate (si nu e nici pe departe la jumatate rezervorul :)) )

si tot face figuri sistemul electric dar acolo e incurcat rau....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 30-Aug-2006 00:56

ala e un cx :shock: ?? sau mai degraba un 'pimp car' :lol: acum pe bune, vopseaua e chiar ineresanta.... sa ai grija de ea si sa o alini unde o doare :wink: vezi ca nu cred ca o sa tina vopseaua pe bari si pe praguri. eu am incercat si dupa 2 luni a inceput sa sara, cu tot cu plastofix :( daca spui ca ai schimbat bascule si alte dracii pe fata si tampon motor, cam astea erau problemele mai grave si frecvente. a... sa verifici bratele de pe spate sa nu stea rotile asa: /-----\ ca multe din ele mai au si buba asta. citi km are masina? turbina iti merge? intreb pentru ca motorul ala ar trebui sa dezvolte o forta ca sa urce si pe verticala masina.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 30-Aug-2006 09:00

Interesanta combinatie. Mai vrem poze :D
Lasa acul de la rezervor in pace. "Asa face toate". Si BX-ul meu de 22 de ani si masini noi. Important e sa-ti mearga becul de rosu la motorina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Joi 31-Aug-2006 11:27

eu banuiesc ca merge turbina (cunostintele mele despre masini au inceput sa se dezvolte abia dupa ce am facut cunostinta cu masina asta :)) ) deci cam cum mi-as da seama ? masina nu stiu exact cati km are dar banuiesc ca undeva pe la 4-500k :-??
barile oricum trebuie schimbate ca aia din spate e sparta....
sistemul electric face figuri nasoale... mai ramane faza lunga pornita, mai nu merge un geam (si se rezolva doar cu o palma...),
si totusi asa ma gandeam si eu, ca nu-i normal sa nu poata urca, dar fara un avant si fara sa iau din viteza, pur si simplu nu tragea masina....
si chiar am impresia ca imi fuleaza o roata pe spate... cum rezolv ?

astept sfaturi..... ca am trecut demult de punctul de "no return" :))
Imagine
:D:D:D

post-edit : mai am nevoie de un eleron si eventual bari... de unde gasesc ??

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Joi 31-Aug-2006 14:00

a da si se aude acel tacanit odata la cateva secunde si se aude mai des cand intorc volanul.....
de la ce este si cum rezolv ? ms anticipat!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 31-Aug-2006 15:50

Roata care fuleaza probabil ca are rulmentul stricat. Verifica si rulmentii de la bratele spate.
Tacanitul care se aude mai des cand rotesti volanul este din cauza sferei de pe disjunctor care este descarcata.
Pentru partea electrica iti recomand sa faci o revizie generala amanuntita si sa schimbi cablurile groase si bornele de la baterie. Eu am folosit cablu de alimentare cu sectiune de 50mm patrati pt instalatii audio. CX-ul este renumit pentru conectori electrici prosti. Verifica de asemenea conexiunile de masa.
Geamurile care nu merg bine pot avea mai multe cauze:
- macara defecta sau fara ungere
- garnitura in care culiseaza geamul murdara, se rezolva prin spalare cu peria
- motor de actionare cu angrenaj uzat sau perii colectoare uzate
- butonul de actionare cu contacte arse. In intelepciunea lor, inginerii de la Citroen nu au pus relee pentru actionarea geamurilor, tot curentul trece prin contactele butoanelor.
- fire rupte intre usa si caroserie

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 31-Aug-2006 19:21

post-edit : mai am nevoie de un eleron si eventual bari... de unde gasesc ??

Eleron am eu; bari numa' de tabla :cry:

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 04-Sep-2006 15:56

Sambata am fost in Constanta si m-am intalnit cu fericitul proprietar. Iata cateva poze:

Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Dum 17-Sep-2006 15:06

inca o chestie (care nu mi-a facut probleme pana acuma) :
cand intorc volanul de tot.. iau tot dreapta sau tot stanga, are tendinta sa se blocheze si revine sacadat la pozitie... what can it be ?
si tzacanitul se aude cam odata la 2 sec....

ce fac ?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 17-Sep-2006 17:52

Daca tacane asa des verifica sfera de servo. Parca e in partea din dreapta jos, cum te uiti la motor. Sper sa nu aberez.
Daca revine in trepte, probabil ca ai mizerie in DIRAVI (si in toata instalatia hidraulica) si ti-ar prinde bine un hydraurincage.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 17-Sep-2006 18:38

Daca tacane asa des verifica sfera de servo

Nu exista sfera la servo.
ce fac ?

Verifica sfera centrala si daca problema persista incearca sa stabilesti unde se pierde presiunea.
La intrare in DIRAVI exista un filtru (arata ca doua hexagoane imbinate din care pleaca 3 tevi) care se spala.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 17-Sep-2006 20:45

Marian eu stiu ca la CX (cel putin la unele modele) exista 6 sfere: 4 la roti, una pentru frina si una pentru servo.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 17-Sep-2006 21:01

Si daca la alea pe care le-ai enumerat mai pui si acumulatorul de presiune(sfera centrala) ajungi la numarul total de 7 sfere ceea ce este complet gresit. Toate modelele cu DIRAVI au 6 sfere deci nu exista niciuna pt. servo!

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Dum 17-Sep-2006 23:46

cum verific aceste chestii si unde ?

Avatar utilizator
motor
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Lun 12-Iun-2006 17:26
Localitate: constanta

Mesajde motor » Mie 20-Sep-2006 18:36

si inca o chestie...
cand e motorul rece.. scoate multisor fum...
cand pornesc prima oara pe zi, scoate un singur jet de fum negru si dup-aia spritzuri de fum albastru...
timp de maxim 5 minute pana se incalzeste
dar e mult fum...
si eu am itp-ul expirat....


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo