reparartie capitala cx gti 1978

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 22-Aug-2005 20:50

da stai putin rulmentul e in capul vibrochenului sau in centrul volantei? ia uite-te mai bine!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Lun 22-Aug-2005 21:30

treaba cu bucsa de bronz am facut-o la opel-ul meu si tine . . . .masina aia vede 7000 de ture mereu si nu sunt probleme . ..

acum e posibil ca la motoru asta de cx sa fie rulmentu in centru volantei (nu ma mai mira nimic la citroen ) nush pana nu desfac si la mine . . .


acum mai am o intrebare . . . .cum se scoate axu care trece prin clopotul cutiei si antreneaza pompa hidraulica . . .acolo are un rulment presat :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 23-Aug-2005 14:51

se desface carcasa ambreiajului de pe motor si se trage afara, nu e nimik special
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 23-Aug-2005 14:53

Rulmenutul este in volant si nu este cu ace, este normal(mi se pare ca gasesti cota romaneasca pt. el).
Axul care trece prin cutia de viteze este chiar axul cu came si se termina cu fuliile care antreneaza pompa apa si pompa hidraulica(model faraAC)si trece printr-un suport cu rulment montat(in 3 suruburi) pe carcasa cutiei.Daca pompa hidraulica este antrenata de un ax este model cu AC.Acesta se demonteaza de pe fulie si de pe pompa apoi se trage afara(numai bucata mica)

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Mar 23-Aug-2005 14:59

ok am inteles . . . la cele cateva motoare pe care le-am desfacut pana acum era un rulment mic cu ace in vibrochen . . . la citroen trebuia sa fie altfel . . .doar nu era citroen nu :P :P :P :P :P :P

eu am si ac deci am pompa antrenata de un ax . . .

ma rog in final daca reusesc conversia asta singur ( am si eu ambitiile mele ) ma declar mecanic tata :wink: :wink: :wink:

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Dum 28-Aug-2005 20:49

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Dum 28-Aug-2005 21:01

cea mai tare faza a fost "sculatul" masinii . . . .am ras cu lacrimi cand am vazut ca se "scoala" la bormasina :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Lun 29-Aug-2005 19:36

Astazi am fost si am reconditionat discul de ambreiaj . . . .m-a costat 2.000.000 . . .de maine incep sa asamblez masina . . .wish me luck :wink:

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 29-Aug-2005 20:25

Reconditionat la baniii astia???Au mai facut si altceva in afara de schimbat ferodouri?oricum pe 2.5 mil aveai unul nou.

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Lun 29-Aug-2005 20:34

stiu ca aveam unul nou la banii astia dar crede-ma ca nu se compara cu ce fac baietii aia . . . am facut la masini tari de tot acolo ferodouri . . . am amici care alearga la curse cu ambreiaje facute de astia . . . lucreaza la super calitate . . .

la 250 lei iei un ambreiaj nou dar . . .nu poti sa stii ce iei . . .astea refacute la ei sunt testate de mine si stiu pe ce ma bazez.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 29-Aug-2005 21:53

stii ca la un disc de ambreiaj nu se uzeaza doar ferodourile, ci si arcurile! ca sa nu mai zic de niturile care prind corpul discului de partea cu canelurile! au facut ceva in sensul asta?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Sâm 03-Sep-2005 23:51

arcurile si niturile erau impecabile . . .altfel nu mai foloseam discul ala . . . .nu aveau pic de joc :wink:

Acum sa va povestesc ce am mai patit . . . . suportul de planetara de pe baia de ulei de la motorul fost pe cutia hidramata difera fata de suportul de pe fostul meu motor. . . .asta am realizat cand am vrut sa pun planetara si am vazut ca nu e d'acolo de nici o culoare . . . suportul este mai inafara cu vreo 2-3 cm. . . .problema e ca acum tre sa desfac iar tot . . .cutie, ambreiaj, baile de ulei de la ambele motoare . . . .inebunesc . . .deja nu mai am nervi :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 04-Sep-2005 08:41

Uita-te atent poate altceva este in neregula acolo.Din cate imi aduc eu aminte nu este diferenta intre motorul cu cv automata si cel cu cv manuala.Daca este vorba de numai 2-3 cm se poate misca rulmentul pe planetara.
Vrei sa dai baia jos cu motorul pe masina :?: Poate reusesti, dar de prins la loc corect adica sa nu ai scurgeri de ulei nu ai sa vezi.

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Dum 04-Sep-2005 09:55

Imagine

Decalajul este axial . . . am pus un desen deoarece am vb cu Eugen la tel dar nu prea a inteles nici el . . . .

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Dum 04-Sep-2005 09:56

evident baile de ulei o sa le dau jos cu motorul scos . . .in nici un caz pe masina . . . .


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern