nicum scrie:Vezi ca aprinderea martorului de baterie nu inseamna neaparat probleme cu alternatorul, ci pur si simplu faptul ca in acel moment consumul de curent e mai mare decit productia.
Eu nu cred ca 80A nu sunt de ajuns pt. toti consumatorii(mai ales ca motorul este un diesel.
Cel mai bine ar fi sa-ti montezi macar provizoriu un indicator cu ac.
Am masurat tensiunile (am scris valorile in primul mesaj din acest topic) iar cind turatia este joasa si becul se aprinde tens. este de 13.5V putin mai mica decit normal.
Daca spui ca ai montat un alternator, atunci asigura-te ca i-ai pastrat si functionalitatea complet.
Am montat un alternator de CITROEN(am scris tipul in primul mesaj din acest topic)CX 25GTI TURBO ier eu am un CX 25TRD TURBO asta este singura diferenta.
(vezi topicul de la vremea respectiva),
Te rog citeste pe acest topic sfatul pe care ti l-am dat eu atunci si o sa-ti dai seama ca nici eu nu sunt de acord cu improvizatiile.
Bafta,